مراسم تجلیل از کارشناسان آزمایشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز آزمایشگاه ها و تجلیل از کارشناسان این بخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم دکتر بابک آل طه رئیس استان کرمان با گرامیداشت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های انجام شده در حوزه آزمایشگاه تجلیل کرد و گفت: هرساله و همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، عملکرد پژوهشی واحد های دانشگاه مورد ارزیابی قرار می گیردکه در سال جاری واحد کرمان در 3 حوزه مجتمع آزمایشگاهی، طرح ساها و پایان نامه دکتری شیمی،بعنوان دانشگاه برتر معرفی شده و در روزهای آتی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

دبیر هیات امنای استان کرمان افزود: علاوه بر این در اردیبهشت ماه سال جاری و در دوازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران تیم‌ Ace IAUK دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تواست با شکست قهرمان جهان تیم LHUbots از دانشگاه لیپزیک هانور آلمان، مقام نخست لیگ ربات‌های صنعتی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه تیم Ace-iauk واحد کرمان پیشتر و در پنجمین و ششمین دوره این مسابقات و مسابقات ایران اپن 2016، موفق به کسب رتبه نخست شده بود، گفت: این امر نشاندهنده زحمات و پیگیری های همکاران حوزه پژوهشی واحد کرمان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید که در واقع تداوم راهبرد گذشته است توسعه فعالیت های پژوهشی و فرهنگ و انضباط مالی است.

در این مراسم با اهدا لوح از زحمات حوزه آزمایشگاه های واحد کرمان تقدیر شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 779986

وب گردی

وب گردی