نظام شایسته سالاری در دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه خواهد شد/ لزوم بهره گیری از سیستم ها و ساختارهای به روز در مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز نظارت ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر نوریان و و کارکنان آن مرکز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر نوریان با اهدای لوح از خدمات دکتر صفریان در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی و برای محمد عبداله خانی رئیس جدید مرکز آرزوی توفیق کرد .

وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره امام خمینی (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد را گرامی داشت.

دکتر نوریان با بیان اینکه 15 خرداد یادآور شروع حرکت های تاریخی انقلاب اسلامی در اوایل دهه ۴۰ است، گفت: با مطالعه عمیق و مفهومی در باب این قیام بزرگ متوجه می شویم که برای به ثمر رسیدن این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی چه خون هایی ریخته شده و چه افرادی زندانی، شکنجه و اعدام شده اند تا ما بتوانیم امروز با افتخار در یک کشور با امنیت واقعی کار و زندگی کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تاکید بر اهمیت کار مرکز نظاررت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: کارمندان و همکاران این مرکز در واقع یکی از نزدیک ترین و مهمترین افراد در اداره دانشگاه هستند چرا که این افراد به مقتضای کار خود چشم بینا و گوش شنوای مدیرند.

امانتداری، رعایت انصاف و نظارت دقیق را در سرلوحه کار خود قرار دهید

وی با اشاره به مولفه های شغل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات، گفت: امانتداری، رعایت انصاف، نظارت دقیق، صداقت در رفتار، دقت در گفتار و سعه صدر از جمله ویژگی هایی است که باید کارمندان این حوزه دارا باشند.

لزوم بهره گیری از سیستم ها و ساختارهای به روز در مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه

دکتر نوریان در ادامه با تاکید بر لزوم بهره گیری از سیستم ها و ساختارهای به روز در مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، گفت: این موضوع بسیار دارای اهمیت است و باید در اولویت کاری این مرکز باشد.کارمندان مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات باید از سیستم ها و نرم افزارهای به روز استفاده کنند و امور بصورت آنلاین انجام شود.

نوریان خاطر نشان کرد: اگر این مرکز خوب، منظم و به روز و برخط کار کند بسیاری از مسائل دانشگاه آزاد اسلامی در لحظه قابل حل و بررسی خواهد بود.

دکتر نوریان در پایان تاکید کرد: ما بنا داریم نظام شایسته سالاری را در دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه کنیم.

فعالیت ۳۱ بازرس استانی دانشگاه آزاد اسلامی

محمد عبداله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی تمام تلاش خود را برای تحقق منویات سرپرست دانشگاه مبنی بر امانتداری، رعایت انصاف و نظارت دقیق بکار خواهد بست.

وی با بیان اینکه در گذشته موضوع فعالیت ۳۱ بازرس استانی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب هیات امنای این دانشگاه رسیده است، گفت: ان شاء الله با انجام ارزیابی ها تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۱ بازرس استانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

خانی ابراز امیدواری کرد، مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بتواند با انجام وظایف خود همراه و همیار اعضای محترم هیات علمی،کارکنان پرتلاش و دانشجویان ساعی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

صفریان نیز در این جلسه با آرزوی توفیق برای محمد عبداله خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت : آینده مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی مطمئنا بهتر از قبل خواهد شد چرا که دکتر نوریان خود سوابق نظارتی قوی دارند.

انتشار: آخوندی

کد خبر: 784179

وب گردی

وب گردی