ملت ایران در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد

مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی حملات تروریستی به تهران را محکوم کرد.

به گزارش ایسکانیوز مجمع نمایندگان استان کرمان در طی پیامی حملات تروریستی به تهران را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

حادثه ناگوار تروریستی صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان و پرسنل اداری و حفاظتی مجلس شورای اسلامی مایه تاثر و اندوه فراوان گردید. مردم و مسئولان کشور در کنار یکدیگر با آرامش و اتحاد به این گستاخی دشمنان پاسخ می‌دهند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان ایران اسلامی نیز به خوبی می‌دانند ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد. تروریسم در جهان باید ریشه کن شود و ایران نیز در کنار دیگر ملت‌های صلح طلب با تروریسم می‌جنگد و خواهان ریشه کن شدن این مزدوران است.

این پیام می‌افزاید: از طرفی یک بار دیگر دست الهی در حمایت و حفاظت از این نظام اسلامی قویتر و محکمتر از شنهای طبس نقشه شوم دشمنان را حنثی کرد و ناکامی بزرگی نصیب کوردلان متعصب و قاتلان بی رحم نمود. گر چه تعدادی از فرزندان زحمت کش و بیگناه ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ولی لطف خداوند بار دیگر شامل گردید و فاجعه‌ای بزرگ را از این ملت و نظام دور کرد. خداوند را از بابت این لطف و کرمش سپاسگزاریم و روح شهدای این حادثه ناجوانمردانه شاد و با شهدای کربلا محشور باد و توان و قدرت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور در برخورد قاطع با این کوردلان مستدام و مستحکم‌تر باد.

در این پیام خاطر نشان شد: امید آنکه در شرایط ملی و منطقه‌ای موجود و بر اساس رسالتی که امام و شهدا بر دوشمان گذاشتند همدل و هم زبان در راستای ارتقای نظام اسلامی تلاش نموده و جز به اقتدارش نیندیشیم و برای خنثی سازی پدیده تنفرسازی و ترور پروری از جوانان کشورهای اسلامی توسط دشمنان قسم خورده با ترویج عملی از اسلام رحمانی و واقعی همچنان پیام آور و نماد صلح و دوستی و مهربانی در داخل و در دنیا باشیم و دست دشمنان اسلام و نظام اسلامی را در جنگ طلبی و اختلاف افکنی کوتاه نماییم.

300

کد خبر: 785475

وب گردی

وب گردی