حمله موشکی سپاه، به گروه های تروریستی نشان داد که اقدامات آنها بی پاسخ نخواهد ماند

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با صدور پیامی ضمن حمایت قاطع از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه تاکید کرد که این اقدام اولین پیام به تمام گروههای تروریستی و تکفیری بود که اقدامات آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز، متن نورمحمد تربتی نژاد در پیامی عنوان کرد:

" بنام خدا

و لو لا دفع الله الناس بعضهم ببعض لفسدت الارض

در منطق قرآن جنگ، جهاد و دفاع از مسلمانان ضامن صلاح جوامع و احیاء گر مومنان و دفاع از حیات بشری و احیاء آن پس از مرگ است و متقابلاً تسلیم عامل بروز فساد در زمین است.

در آخرین ساعات شب ٢٨ خرداد ماه ٩٦، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حمله موشکی انجام و پاسخ دندان شکنی به تروریست های تکفیری و حامیانش داد.

این حمله اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت سپاه را از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی مثل همیشه به اثبات رساند و این اولین پیام به تمام گروههای تروریستی و تکفیری بود که اقدامات آنها بی پاسخ نخواهد ماند. گردانندگان گروههای تروریستی که مورد حمایت آمریکا و عربستان هستند و کشورهایی که به اشکال گوناگون گاه و بی گاه در قالب تهدیدهای شفاهی با اعمال تحریم های اقتصادی دشمنی خود را با ایران اسلامی نشان می دهند باید به قدرت و توانایی نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده و بدانند که با کشور آماده و مسلطی روبرو هستند.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران اسلامی، استان گلستان و مردم غیور حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا می خواهم که مثل همیشه با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس از اقتدار نظام میهن اسلامی حمایت نموده و تکمیل کننده حلقه امنیت کشور باشند.

و السلام

302

کد خبر: 789116

وب گردی

وب گردی