امکانات واحد شیروان برای مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با دارابودن استادان هیات علمی از استادیاری تا درجه استاد تمام، آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته، فضای آموزشی مناسب، اینترنت و وای فای، کتابخانه غنی، خوابگاه پیشرفته، ارائه انواع وام های صندوق رفاه، وام های شهریه و ... در خدمت دانشجویان محترم است.

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد:« انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1396 دانشگاه آزاد اسلامی به زودی آغاز می شود. کلیه داوطلبانی که براساس کارنامه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند می توانند در صورت تمایل از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته کنند. این انتخاب رشته با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق سامانه مذکور انجام می‌‌شود.»

علی اکبر پوراحمد با تاکید بر جدا بودن انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد:« دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای بیست رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری که در اردیبهشت سال جاری برگزار شد و از سایت آزمون انتخاب رشته می کنند دانشجو می پذیرد.»

وی با اشاره به پایان یافتن زمان انتخاب رشته محل های دانشگاه های دولتی افزود:« انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی هنوز شروع نشده و زمان دقیق و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام می شود.»

پوراحمد با مناسب خواندن امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان خاطر نشان کرد:« دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با دارابودن استادان هیات علمی از استادیاری تا درجه استاد تمام، آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته، فضای آموزشی مناسب، اینترنت و وای فای، کتابخانه غنی، خوابگاه پیشرفته، ارائه انواع وام های صندوق رفاه، وام های شهریه و ... در خدمت دانشجویان محترم است.»

معاون آموزش واحد شیروان افزود:« رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان براساس نیاز منطقه تاسیس شده اند و بطور نسبی از بازار کار مناسبی برخوردارند و ضمن برطرف کردن نیاز بازار و صنعت، کاریابی دانشجویان محترم را تسهیل می کند.»

رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

  1. زبان و ادبیات فارسی
  2. زبان و ادبیات عرب
  3. الهیات ومعارف اسلامی-فقه ومبانی حقوق اسلامی
  4. جغرافیا-برنامه ریزی شهری
  5. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (بیوتکنولوژی وژنتیک مولکولی محصولات باغی)
  6. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (فیزیولوژی واصلاح گیاهان دارویی)
  7. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (فیزیولوژی واصلاح درختان میوه)
  8. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (فیزیولوژی واصلاح سبزی‌ها)
  9. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (فیزیولوژی واصلاح گل وگیاهان زینتی)
  10. مهندسی کشاورزی –علوم باغبانی (فیزیولوژی وفناوری پس از برداشت محصولات باغبانی)
  11. مهندسی کشاورزی –مبارزه با علفهای هرز
  12. مهندسی کشاورزی –اگرواکولوژی
  13. زبان وادبیات فارسی -ادبیات مقاومت
  14. زبان وادبیات فارسی -ادبیات تطبیقی(فارسی-عربی)
  15. مدیریت بازرگانی-بازرگانی داخلی
  16. مهندسی عمران-مدیریت ساخت
  17. مدیریت ورزشی
  18. حسابداری
  19. مهندسی کامپیوتر-نرم افزار
  20. مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین المللی
کد خبر: 789262

وب گردی

وب گردی