صدای پای سلطان در هیات مدیره پرسپولیس

نام پیشکسوت بزرگ قرمزها به عنوان عضو جدید هیات مدیره مطرح شده است.

به گزارش ایسکانیوز، پس از آنکه هیات مدیره باشگاه استقلال تعیین شد حالا قرار است هیات مدیرهباشگاه پرسپولیس هم با همین روش انتخاب شوند.

وزارت ورزش و جوانان، قرار است به زودی هیات مدیره جدید قرمزهای تهران را با یک عضو حقوقی، یک عضو اقتصادی و همچنین یک پیشکسوت معرفی کند تا آن‌ها هرچه زودتر برنامه‌های لازم برای موفقیت این تیم پرطرفدار را اجرایی کنند.

از آنجا که در باشگاه استقلال یکی از پیشکسوتان برجسته آبی‌ها به عنوان عضو جدید هیات مدیره انتخاب شده، به نظر می‌رسد در باشگاه پرسپولیس هم هدف این باشد که پیشکسوتی شناخته شده و نامدار در هیات مدیره قرار بگیرد و به این ترتیب نام علی پروین بیش از سایرین به چشم می‌آید.

نام سلطان قرمزها که محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم دارد، این روزها بیش از گزینه‌های دیگر برای حضور در هیات مدیره مطرح است و این احتمال وجود دارد که او به زودی یکی از مدیران جدید پرسپولیس شود.

البته این مساله نیازمند موافقت خود علی پروین است. با اینکه پروین در روزهای اخیر حضور در هیات مدیره را تایید نکرده اما از آنجا که او هر زمانی نیاز بوده به کمک پرسپولیس آمده، به نظر می‌رسد در صورت جدیتر شدن این موضوع، حضور او را در هیات مدیره پرسپولیس شاهد باشیم.

602

کد خبر: 800997

وب گردی

وب گردی