مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت

تولید مالچ رسی، پیگیری رشته های حذف شده در دانشگاه آزاد اسلامی، جزیئات ترم تابستانی،انجام پروژه های کلان صنعتی در انستیتو نفت دانشگاه آزاد اسلامی، تاسیس شعبه های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عراق، مخالفت نمایندگان مجلس با حذف رشته محل های دانشگاه آزاد،پاسخ دکتر ولایتی در خصوص بیانیه وزارت علوم و غیره از مهمترین اخبار این هفته دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

به گزارش ایسکانیوز، مهمترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی را از شنبه (3تیرماه) تا پنجشنبه(8 تیرماه) در ادامه می خوانید.

واحدهای خوزستان، سیستان و بلوچستان و اصفهان به مقابله با ریزگردها می آیند

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم که مالچ رسی با عنوان یکی از مالچ های خوب برای تثبیت شن های روان و مبارزه با ریزگردهاست جای خود را باز کند و با توجه به اینکه دانش فنی تولید شده ای که با اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است بتواند جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

دکتر ولایتی: هیچ واحدی در دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل نمی شود

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست،گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

رشته‌های حذف شده دانشگاه آزاد را از وزارت علوم پیگیری می‌کنیم

اسکندری با اشاره به حذف برخی رشته محل‌های دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم گفت: مسئولان دانشگاه آزاد در پی احیاء رشته‌های حذف شده در تعامل با وزارت علوم هستند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

دکتر ولایتی: باید نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی اهتمام داشته باشیم /دکتر نوریان: محرومیت‌زدایی با آگاهی و شناخت صورت می‌گیرد

قسمتی دیگر از مجموعه مجله دانشگاه با هدف به تصویر کشیدن دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی امشب بعد از خبر ساعت 19 پخش شد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

جزییات ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی / ثبت نام از 17 تیرماه

تاریخ ثبت نام، زمان بندی کلاس های درسی، تعداد واحد های مجاز و مبلغ شهریه برای ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

انجام مقدمات برای تاسیس شعبه های دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عراق/افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی از مهر ماه

سرپرست اداره کل بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان فراهم شدن مقدمات برای تاسیس شعبات دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عراق از افزایش ظرفیت واحد های دانشگاهی در مهرماه امسال برای پذیرش دانشجویان این کشور خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

چالش دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم سر حذف ۲۸۰۰ رشته محل

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از سی درصد از رشته محل‌های ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را حذف کرد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

انجام پروژه های کلان صنعتی در انستیتو نفت دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد قراردادکلان نفتی در انستیتو نفت واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

دانش فنی و مهارت محوری حلقه های مفقوده کارآفرینی

توجه به مهارت محوری و تربیت نیروی فنی یکی از مسائلی است که مورد نیاز کارآفرینان هر جامعه است، از طرفی افرادی که دانش فنی دارند، می توانند خود نیز کارآفرین باشند. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش ماموریت سازمان سما این دانشگاه را به مهارت محوری تغییر داد تا این دانشگاه گام دیگری به سمت اشتغال زایی بردارد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

بررسی رشته‌های حذف شده دانشگاه آزاد/ رشته‌ها در صورت واجد شرایط بودن مجوز پذیرش می‌گیرند

مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: در حال بررسی رشته‌های حذف شده دانشگاه آزاد هستیم و در صورت واجد شرایط بودن این رشته‌ها مجوز پذیرش را دریافت می‌کنند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

اقدام وزارت علوم در حذف رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سیاسی است

سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: هیچ شکی در اقدام سیاسی وزارت علوم در حذف رشته های دانشگاه آزاد وجود ندارد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

بیش از 160 رشته‌محل کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تایید شد/ شرایط آموزشی دانشگاه مناسب است/ ادامه بررسی‌ رشته‌ها از 7 تیر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تایید بیش از 160 رشته‌محل دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه در جلسه روز گذشته شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حذف رشته ها تعدیل می شوند

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیداوریم با رفع مشکل حذف رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی شاهد این موضوع نباشیم که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان توسط افراد داخلی تحریم شود.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

حذف رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی 107 هزار استاد و کارمند را بیکار می‌کند

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حذف رشته‌های دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه موجب عدم جذب پنج هزار عضو هیات علمی جدید در حال جذب ‌می‌شود بلکه تعدادی از 67 هزار استاد پاره‌وقت و تمام‌وقت و 40 هزار کارمند این دانشگاه را نیز بیکار می‌کند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

حذف رشته‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی غیرکارشناسی و مغایر نقشه جامع علمی کشور است/ پیگیر احقاق حق این مجموعه فاخر هستیم

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، اقدام وزارت علوم در حذف بیش از 2800 رشته‌محل مقطع کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد اسلامی را غیر‌کارشناسی و مغایر با نقشه جامع علمی کشور در توسعه آموزش عالی عنوان کرد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به کمیسیون آموزش مجلس می رود

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روز یکشنبه 11 تیر به کمیسیون متبوع خود خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

حذف رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی پاک کردن صورت مسئله است /منحل کردن رشته های دانشگاهی تبعات سیاسی و اجتماعی به همراه دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن بیان این نکته که وزارت علوم باید فکر اساسی برای آمایش سرزمین در کشور داشته باشد ایجاد توزیع متوازن در بین رشته ها را راه مناسبی برای حل مشکل دانست.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

نماینده مجلس: حذف رشته های دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسانه نیست

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسانه نیست و این کار مخالفت با اصل این دانشگاه است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 96 و دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان )این مقطع تا پایان روز شنبه 17 تیر ماه تمدید شد .

مشروح خبر را اینجا بخوانید

دکتر ولایتی: تکذیبیه ای که صادر شد اعمال سلیقه در برابر قانون است

دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بخش خبری ٢١ شبکه یک سیما به تشریح وضعیت رشته محل های حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد توسط وزارت علوم پرداخت.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

200/202

کد خبر: 801829

وب گردی

وب گردی