اتوبوس جدید مرسدس در راه است

اگر زیاد اهل دنیای خودرو نیستید بایستی بگوییم که مرسدس یک واحد تولید خودروهای تجاری نیز دارد که انواع خودروهای سنگین را تولید می کند.

به گزارش ایسکانیوز، حالا مرسدس پس از سرمایه گذاری 400 میلیون یورویی نسل جدیدی از اتوبوس Tourismo RHD را طراحی کرده است. چنین اتوبوس هایی هر سال تولید نمی شوند و مثل خودروهای سواری هر سال نسل جدید ندارند. با این وجود مرسدس تمام تلاشش را کرده که آن را تا حد امکان به روزرسانی کتد و میزان مصرف آن را برای کاهش هزینه ها حدود 4.5 درصد پایین بیاورد.

Tourismo حالا بدنه ای سبک تر و آیرودینامیک تر با فناوری های بالاتر دارد و حتی می تواند به کمک سامانه پیش بینی کننده موتوریش تا سقف 7 درصد از میزان مصرف سوخت بکاهد. این سامانه دارای کروز کنترل جدیدی با قابلیت پیش بینی مسیر رو به رو است و می تواند با توجه به نوع جاده بهترین نوع حرکت را تعیین کند.

علاوه بر این Tourismo RHD به دنبال تبدیل شدن به ایمن ترین محصول در کلاس خودش است و دارای ترمزهای اضطراری قدرتمندتری می باشد. در قسمت داخلی خودر وهم فرمان بهتر، سامانه های فناوری به روزرسانی شده، صفحه نمایشگر TFT وسامانه تهویه بهتر و حتی یک آشپزخانه کوچک تعبیه شده است.

401

کد خبر: 802848

وب گردی

وب گردی