در گفت و گو با ایسکانیوز مطرح شد/ منصوریان جوانگرایی نکرده است

پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به عملکرد منصوریان در فصل نقل و انقالات واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال با جذب منتظری و جباری میانگین سنی آبی پوشان بالا رفته است و همین موضوع باعث شده با پیشکسوتان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دهند.

جباری: منصوریان باید جوانگرایی می کرد

علی جباری در این خصوص به ایسکانیوز گفت: علی منصوریان حرکت خوبی را آغاز کرد و انتظار داشتیم امسال هم این روند را ادامه دهد و بازیکنان جوان تری را به خدمت بگیرد و به نظر او پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در آخرای کار بی اهمیت جلوه داده و جوانگرایی نکرده است.

وی افزود: سر مربی استقلال سال گذشته ریسک کرد و جواب هم گرفت اما از روشی که نتیجه گرفته بود استفاده نکرد و بازیکنان خوبی را از دست داد. غصه ما این بود که همین موضوع برای استقلال در همه هم بازوبند کاپیتانی را میإ خواهند. توقع دارند نگرانی این باشگاه

حبیبی:بازیکنان سن بالا کنار گذاشته شدند

گودرز حبیبی در این خصوص به ایسکانیوز گفت: از عملکرد منصوریان در سال گذشته راضی بودیم و این مربی بازیکنان سن بالا را کنار گذاشت اما نمی دانم امسال از چه کسانی مشاوره گرفته و این بازیکنان را به خدمت گرفته است. باید دید چه کسی پشت پرده نقل و انتقالات قرار دارد و بازیکنان را به سر مربی تیم پیشنهاد می دهد.

وی افزود: سر مربی استقلال تا کنون زحمات زیادی برای تیم کشیده است ولی الان بازیکنان 34 ساله جذب تیم شده اند که می تواند در آینده به استقلال ضربه بزند.چون باید ما در سه جبهه لیگ برتر،جام حذفی و آسیا بجنگد.

کارگر جم: استقلال در خط دفاعی ضعف دارد

اکبر کارگر جم به ایسکانیوز گفت: استقلال بازیکنان خوبی را گرفت و باید در فصل جدید با تلفیقی از با تجربه ها و جوانترها ترکیب خوبی را به زمین بفرستد تا ابی پوشان از همان آغاز کار در کورس باشند.

وی افزود: موافقم که منصوریان باید بازیکنان جوانتری را به خدمت می گرفت. استقلال در فصل آینده راه دشواری را در پیش دارد و باید با تمام قوا در مسابقات لیگ برتر حاضر شود.

کارگر جم عنوان کرد: استقلال در خط دفاعی ضعف داشت و هنوز موفق نشده که برای فصل بعد هم مدافعان خوبی جذب کند و همچنین منصوریان باید دروازه بان سومی بیاورد که در حد ترکیب اصلی باشد.

کشاورز: فوتبال جباری و منتظری تمام شده است

مهدی کشاورز به ایسکانیوز گفت: جباری و منتظری که فوتبالشان تمام شده به استقلال آمدند و به نظرم این دو بازیکن راه سنتی در پیش دارند. منصوریان باید از بازیکنان جوان استفاده کند تا نتیجه بگیرد. سرمربی جوان استقلال فصل گذشته با همین بازیکنان به نتیجه رسید و امیدوار بودیم که او از همین نفرات استفاده کند.

وی افزود: جباری چند باری پای خود را زیر تیغ جراحی سپرده و در این خصوص شنیدم که باشگاه اعلام کرده هرزمان او آماده باشد و تست پزشکی را با موفقیت پشت سربگذارد قراردادش را ثبت می کنند.

601

کد خبر: 803089

وب گردی

وب گردی