آغاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای تهران ، البرز ، قزوین و قم از صبح امروز یکشنبه 18 تیر خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: در سال جاری برای اولین بار مصاحبه دوره دکتری تخصصی این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز و توسط واحدهای مرکز استان انجام می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی واحد دانشگاهی محل مصاحبه خود می توانند از زمان و محل دقیق انجام مصاحبه مطلع شوند .

او با اشاره به اینکه مصاحبه 4 استان مذکور تا 22 تیر ماه ادامه خواهدداشت افزود : در صورتی که داوطلبانی به دلیل تقارن زمان مصاحبه با سایر دانشگاه ها امکان حضور در نوبت تعیین شده را نداشته باشند، می توانند با هماهنگی واحددانشگاهی محل مصاحبه از چگونگی و زمان مراجعه خود به منظور انجام مصاحبه مطلع شوند .

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان لازم است در زمان مصاحبهکلیه سوابق علمی، آموزشی و تحقیقاتی به همراه ریز نمرات، اصل مدرک کارشناسی ارشد و نسخه ای از پایان نامه خود را به همراه داشته باشند.

۲۰۴

کد خبر: 804815

وب گردی

وب گردی