اهواز آماده برگزاری مصاحبه های دکتری تخصصی  است

دکتر شهرام لک، خوزستان را مهد فرهنگ و هنر، مهد ایثار و شهادت، مهد دانش و علم و دروازه تشییع برشمرد و گفت: در کشورعزیزمان ایران اسلامی، مردم یکدل و صمیمی خوزستان به میهمان نوازی شهره اند و ما نیز برای اثبات این خصوصیات تمام تلاش و کوشش و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استان را بکار گرفته ایم تا میزبانان خوبی برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 96، که از جای جای کشور در این بازه زمانی - 30 تیر لغایت 2 مرداد ماه - به واحد اهواز تشریف می آورند، باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به تنوع مناسب رشته ها و امکانات واحدهای دانشگاهی مجری دکتری تخصصی در استان پرداخت و افزود: رشته های دکتری تخصصی واحدهای دانشگاهی استان بیش از 60 رشته محل هستند و انشالله داوطلبان پس از موفقیت در این آزمون و قبولی و پذیرش در استان می توانند با استفاده از اساتید مجرب و با تجربه در رشته تحصیلی انتخابی خود از بالاترین سطح و کیفیت علمی در رشته خود برخوردار شوند.

لک امکانات بسیاری از واحدهای دانشگاهی استان را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: این امکانات در تعدادی از واحدهای عالی و حتی منحصر بفرد است و واحدهای دانشگاهی استان با برنامه ریزی هایی که بعمل آورده اند، با تجهیز امکانات و خوابگاه ها، راه اندازی کتابخانه های تخصصی و مرجع، تجهیز امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی به آخرین استانداردها، فراهم سازی تسهیلات مالی و اعتباری برای دانشجویان از طریق پرداخت وام های دانشجویی، آماده میزبانی طالبان علم در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در کشور عزیزمان ایران و در مهد شهیدان یعنی خوزستان قهرمان هستند.

وی در خصوص موقعیت واحدهای دانشگاهی استان خاطر نشان ساخت: هر کدام از واحدهای دانشگاهی استان در بهترین مناطق شهری راه اندازی و تاسیس و توسعه یافته اند و لذا داوطلبان عزیز در صورت دانشجو شدن در واحدهای استان، امکان ایاب و ذهاب از طریق هواپیما، قطار سراسری و جاده را خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: در ایام مصاحبه در صورتی که داوطلبی نیاز داشته باشد که از روز قبل در شهر اهواز مستقر شود، واحد تمهیدات لازم را برای این مهم اندیشیده است.

وی به برگزاری همزمان مصاحبه های دکتری در برخی از استانها اشاره کرد و افزود: با تمهیدات بعمل آمده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه، داوطلبانی که دربازه زمانی اعلامی در دیگر مصاحبه ها سایر استانهای مختلف کشور حضور داشته باشند و در خوزستان غیبت نمایند، می توانند در صورت عدم حضور در نوبت منظور شده در استان، مطابق تقویم اعلامی در سایر نوبت ها استان در مصاحبه شرکت نماید.

دبیر هیات امناء استان با دعوت به آرامش کامل، به داوطلبان توصیه نمود: هیچ داوطلبی از مصاحبه محروم نخواهد شد و خواهش داریم کلیه مستندات و سوابق تحصیلی و علمی و سجلی خود در روز و نوبت مصاحبه همراه داشته تا در زمان پذیرش با مشکلی مواجه نگردید.

وی مرجع رسمی اطلاع رسانی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را وب سایت واحد اهواز به آدرس www.iauahvaz.ac.ir برشمرد و گفت: واحد اهواز برای تسهیل در امر اطلاع رسانی فراگیر از دیگر روشها از جمله پیامک و کانال های اطلاع رسان به آدرس https://t.me/iaukhouzestan نیز استفاده کرده است.

لک محل برگزاری مصاحبه های تخصصی دکتری سال 96 را واحد اهواز به آدرس بزرگراه گلستان، فرهنگشهر اعلام و خاطر نشان ساخت: افتخار ما میزبانی از فرهیختگان و طالبان علم در مهد شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و به آن می بالیم.

200

کد خبر: 805087

وب گردی

وب گردی