دکتر عزیز جوان پور به عنوان فرمانده قرارگاه علم الهدی راهیان نور شمالغرب انتخاب شد‎

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: توفیق خدمتگذاری به راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان است.

به گزارش ایسکانیوز، قرارگاه دانشجویی علم الهدی در سال 95 راه اندازی و در دو بعد راهیان نور و هماهنگی برنامه های شهدا فعالیت دارد که ریاست این قرارگاه به دکتر جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی رسید.

دکتر عزیز جوان پور در حاشیه جلسه هماهنگی اردو های راهیان نور شمالغرب در گفت و گو با روابط عمومی واحد ارومیه با اشاره به اهمیت اردو های راهیان نور گفت: گنجینه های بسیاری که در دروان 8 سال دفاع مقدس وجود داشت هنوز کشف نشده است و اردو های راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های دوران جنگ به جوانان است.

وی با بیان اینکه از راه های گوناگون از قبیل برگزاری مراسم ها و یادواره هایی با محوریت شهدا، باید یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس را همواره گرامی داریم افزود: توفیق خدمتگذاری به راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان است.

رئیس واحد ارومیه با تاکید بر اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت امر بسیار مهمی است ادامه داد: اگر بتوانیم در فضای فکری دانشگاه ها تاثیر گذار باشیم گام بسیار مهمی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته می شود.

200/202

کد خبر: 805100

وب گردی

وب گردی