مراسم تجلیل از 465 بازنشسته رجا برگزار شد

با همکاری واحدهای مربوطه و در هفته تأمین اجتماعی، مراسم بازنشستگی 465 بازنشسته شرکت حمل و نقل ریلی رجا که از سال 1389 تاکنون بازنشسته شده بودند در سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ قائم مقام مدیرعامل شرکت رجا در این مراسم ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره 12 نفر از بازنشستگانی که به جوار رحمت الهی ملحق شدند و یادآوری هفته تأمین اجتماعی، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از خدمات همه بازنشستگانی دانست که در طول دوران خدمت در شرکت رجا زحمت کشیدند.
وی با اشاره به محدویت های مالی شرکت و حذف امکانات راه آهن ج.ا.ا بعد از واگذاری رجا به سازمان تأمین اجتماعی با تصمیم دولت وقت در سال 1388 گفت: تلاش می کنیم از امکاناتی که در اختیار داریم تسهیلاتی را برای رفاه بازنشستگان گرامی شرکت فراهم کنیم و در صورت بهبود شرایط مالی خدمات مناسب تری را به این عزیزان ارائه دهیم.
فرهاد فرهمند با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت ها و کمک های سازمان تأمین اجتماعی ناوگان رجا بازسازی و نوسازی شده و شرایط برای ادامه کار بهبود یابد.
مشاور فرهنگی مدیرعامل رجا نیز در ابتدای این مراسم با تبریک هفته تأمین اجتماعی و بیان اینکه در نظام هستی، سستی و کندی به منزله بازماندن از کاروان آفرینش است افزود: یکی از موارد درخشش شخصیت انسان، میدان کار و کوشش است.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد با بیان اینکه در بدو ورود همکاران بازنشسته به سالن مراسم صفا و صمیمیت همراه با شور و نشاط در چهره ها نمایان و مشهود بود، خاطر نشان کرد: ما مردم مسلمان ایران با امید و رجا زنده ایم و امیدوار به لطف خدا بوده و با لطف الهی با نشاط و سرزنده ایم.
حجت الاسلام هاشمی نژاد با نقل حدیثی از امام جعفر صادق (ع) گفت: حضرت می فرمایند زندگی روزمره خود را به 4 بخش؛ مناجات و راز و نیاز با خداوند، معاشرت و ارتباط با برادران و افراد مورد اعتماد، کار و کوشش و تأمین معاش زندگی همچنین استفاده از لذات حلال تقسیم کنید.
او خاطر نشان کرد: حالا که شما عزیزان بعد از 30 سال کار و تلاش به افتخار بازنشستگی نایل شده اید باید بیشتر اوقات خود را در کنار خانواده به دیدار اقوام و آشنایان، سفر و .. بگذرانید و از ایام خوش در کنار خانواده بودن لذت ببرید.
این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله: تقلید صدا، طنز، موسیقی سنتی بود، از بازنشستگان پذیرایی شد.

402

کد خبر: 806889

وب گردی

وب گردی