تیم‌های کومیته تیمی مردان و بانوان فینالیست شدند

تیم‌های کومیته تیمی بانوان و آقایان به دیدار نهایی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در آخرین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، کومیته تیمی مردان در سومین مبارزه برابر تیم قزاقستان به به برتری 3 بر صفر رسید و به فینال راه یافت.
در این دیدار سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی به پیروزی 4 بر صفر رسیدند و بهمن عسگری هم 2 بر یک حریف قزاقستانی را برد.
درمبارزه نخست تیم ایران از سد هند با نتیجه 3 بر صفر گذشته بود در مبارزه هند مهدی خدابخشی، علی اصغر آسیابی و ذبیح اله پورشیب با نتایج 4 بر صفر، 8 بر صفر و 6 بر صفر بر حریفانشان غلبه کرده بودند.
در دومین دیدار هم کومیته تیمی موفق شد تیم تاجیکستان را از پیش رو برداد. ابرهیم حسن بیگی 7 بر یک، سامان حیدری 6 بر یک و بهمن عسگری 7 بر صفر به پیروزی رسیدند تا تیم ایران در این دیدار هم 3 بر صفر پیروز میدان باشد.

همچنین در آخرین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، کومیته تیمی بانوان در سومین مبارزه برابر تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. در این دیدار رزیتا علیپور 2 بر صفر برد. فاطمه چالاکی 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد وحمیده عباسعلی 6 بر 2 پیروز شد.
پیش از این هم تیم کومیته بانوان ابتدا تیم مالزی را 2 بر یک شکست داد.
در این مبارزه، دلارام دوستی در حالی که 2 بر یک پیش بود هانسوکو شد. حمیده عباسعلی با نتیجه 2 بر صفر و فاطمه چالاکی با نتیجه 4 بر صفر بر حریف ان خود پیروز شدند.
در دومین مبارزه هم برابر تیم ویتنام پس از تساوی یک بر یک در امتیاز شماری تکنیکی 2 بر یک پیروز شد.
در این دیدار، دلارام دوستی به تساوی صفر بر صفر رسید. حمیده عباسعلی 2 برصفر باخت و فطامه چالاکی با نتیجه 6 بر صفر بر حریف غلبه کرد.

603

کد خبر: 807076

وب گردی

وب گردی