تهران- ایسکانیوز: میلاد عبادی پور در طول مسابقات برگزار شده با وجود اینکه فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد اما در زمان های به دست آمده عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان گفت:« خیلی خوشحالم ولی باید این را هم بگویم با صعود به دور نهایی کارمان خیلی سخت شده است. مسابقات این مرحله که با حضور 6 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرایط خاص خود را دارد. ما با قدرتهای والیبال دنیا باید مسابقه دهیم و  باید تمام تلاش خود را کنیم تا به جمع چهار تیم برتر بپیوندیم.»

این بازیکن  با تاکید بر راحت نبودن گروه  ایران در دور نهایی ادامه داد: «تیم ملی والیبال ایران در گروه آسانی قرار ندارد. هر چند گروه ایران در مقایسه با گروه دیگر به خاطر نبود روسیه و برزیل راحت تر به نظر می رسد، اما به نظر من اصلا این طور نیست. ما در دور مقدماتی به فرانسه باخته بودیم. در لیگ جهانی سال قبل ایران مقابل آلمان یک پیروزی پیروزی بدست آورد و یک بار شکست خورد بنابراین در گروه راحتی قرار نداریم.»

عبادی پور درباره رویارویی با آلمان و فرانسه تاکید می کند: «من تا به حال با تیم آلمان بازی نکرده ام. تیمش را هم ندیده ام. بچه ها تنها دو بار با این تیم بازی کرده اند و شناخت خیلی زیادی نداریم. همین مساله کارمان را سخت تر می کند. ولی کادر فنی با  شناخت خوبی نسبت به این دارد. همچنین تماشای بازی امروز آلمان با فرانسه به ما کمک زیادی می کند. در بازی با آلمان هر تیمی که کمتر اشتباه  کند، مسلما برنده می شود. شناختمان از فرانسه هم به بازی دور مقدماتی برمی گردد که البته پنج شنبه از آنها انتقام می گیریم.»
کد خبر: 81712

وب گردی

وب گردی