خروج بی طرف از فهرست 7 نفره قطعی نیست

رئیس سنی منتخبان شورای پنجم با بیان اینکه خروج بی طرف از فهرست 7 نفره نامزدهای شهرداری قطعی نیست گفت: دوستان در حال رایزنی و مذاکره با آقای بی طرف هستند .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،مرتضی الویری با اشاره به حرف و حدیث های پیش آمده بعد از مطرح شدن نام 7 نامزد برای تصدی کرسی شهردار تهران و کناره گیری آقای بی طرف از لیست 7 نفره افزود : کناره گیری آقای بی طرف قطعی نیست و در حال مذاکره با ایشان هستیم.

وی ادامه داد: در سبد گزینه ها افرادی هستند که این افراد برنامه های خود را ارائه خواهند داد و با یکدیگر از لحاظ برنامه برای شهر تهران مقایسه می شود .

رئیس سنی شورای پنجم در خصوص کناره گیری نجفی از سازمان میراث فرهنگی به دلیل مشکل قلبی افزود : ایشان با یک دلایل خاص از مسئولیتی که داشتند استعفا دادند اما ممکن است شرایط شان برای مسئولیت دیگر فراهم باشد به هرحال آقای نجفی یکی از گزینه های ما برای شهردار تهران است .

الویری در خصوص دستورجلسه امروز شورای پنجم نیز به بحث میثاق نامه با نامزدهای شهرداری تهران و اعضای شورا اشاره کرد و گفت : ابهامات و نارسایی های قانونی در خصوص رابطه شهردار با شورای شهر وجود دارد ولی به دلیل آنکه نمی شود این ابهامات قانونی را به این سرعت حل نمود قرار بر این است تا در قالب تفاهم نامه یا میثاق نامه ای بین اعضای شورا و 7 نامزد شهرداری این موضوعات مطرح و گزینه های شهردار تهران آن را امضا کند .

وی با بیان اینکه نارسایی های قانونی زیادی بین شهردار و شورا وجود دارد افزود: این نارسایی ها شناسایی شده که در قالب یک میثاق نامه با 7 نامزد به امضا خواهد رسید.

الویری با اشاره به اینکه قرار نبود اسامی و میزان آراء کاندیداهای شهرداری تهران منتشر شود گفت: این موضوع یک بی اخلاقی بود و آنهم بخاطر فضای بازی است که در شورای پنجم وجود دارد .

رئیس سنی شورای پنجم با اشاره به حرف و حدیث های پیرامون حضور محسن هاشمی در میان گزینه های شهرداری تهران یادآور شد: مردم با آگاهی درباره عضویت ایشان در شورا رای دادند و بنای ما بر این است که نیروهایی که در شورای پنجم حضور دارند برای سمت های مختلف از آن خارج نشوند تا باعث تضعیف شورای پنجم نگردند.

700

کد خبر: 819150

وب گردی

وب گردی