سامی ابوزهری:حماس درخواستی برای اقامت رهبران خود درالجزایر نداشته است

«سامی ابوزهری»سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به مطالب منتشر شده در روزنامه عربستانی«الشرق الاوسط» مبنی بر درخواست رهبران حماس برای اقامت در الجزایرگفت: حماس درخواستی رسمی در این خصوص مطرح نکرده است زیرا نیازی به چنین کاری ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری روزنامه «الشروق » الجزایر، ابوزهری در سخنرانی در کنفرانس اتحاد حزب «حرکه مجتمع السلم» و «جبهه التغییر » در الجزیره گفت: مساله فلسطین و جنبش حماس در قلب هر الجزایری است و ما به الجزایر و رهبران آن افتخار می کنیم بنابراین نیازی به این نیست که رهبران ما به نمایندگی از ما در الجزایر باشند.
چند روز پیش روزنامه عربستانی الشرق الاوسط چاپ لندن ادعا کرد که جنبش حماس در پی جای پایی در الجزایر است تا شماری از رهبران آن در این کشور اقامت گزینند.
سامی ابوزهری در واکنش به این خبر گفت: برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، این ها باید دست از چنین کارهایی بردارند زیرا طرح چنین ادعاهایی بی معنا است.
الشروق در پایان نوشت: به نظر می رسد هدف الشرق الاوسط از انتشار چنین اخباری در شرایطی که بحران در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس همچنان پابرجاست و فشار بر قطر برای دست برداشتن از رهبران حماس ادامه دارد، سیاسی است.

منبع: تسنیم

۸۰۱

کد خبر: 819356

وب گردی

وب گردی