تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و تکامل است

جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و همچنین رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ، امروز با حضور حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و همچنین رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه ، با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز هفته کرامت گفت: وظیفه انسانی و ایمانی حکم می کند از خدمتگزارانی که سالها در دانشگاه زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر شود.
دکتر ابراهیم کلانتری با بیان اینکه تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی ، در راستای رشد ، اعتلا و تکامل دانشگاه است افزود: گردش مسوولیت ها ، یک اقدام مثبت است و به تحول ، تنوع ، رشد و ارتقای شخص و مجموعه کمک می کند. همچنین به برکت خون شهیدان و مرارت هایی که چند نسل کشیده اند ، خداوند متعال فضایی را فراهم کرده که در گوشه گوشه جمهوری اسلامی ایران می توان خدمت کرد ؛ در واقع برای فردی که می خواهد خدمت کند هیچ نوع کسری وجود ندارد.
کلانتری همچنین از زحمات دکتر حبیب الله اسماعیلی مدیرکل پیشین امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دکتر سید بابک فرزانه رییس پیشین پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.
در این نشست صمیمانه ، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای رضا نصیری مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عبدالمجید طالب ‌تاش رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی توفیق کرد.

203

کد خبر: 820143

وب گردی

وب گردی