تنها راه نجات بشریت تکیه بر اندیشه مهدویت است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که آیا برای نجات بشریت در دنیا و آخرت در مقیاس‌های مختلف راه نجاتی وجود دارد، گفت: تنها راه نجات بشریت به اعتقاد ما مکتب اسلام ناب، تکیه بر اندیشه مهدویت و تلاش و مجاهدت برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی صبح امروز (شنبه 7 مردادماه) در اختتامیه گردهمایی توجیهی آموزشی مربیان مهدویت استان‌ها که در محل اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد مشهد برگزار شد، بیان کرد: در ابتدای بحث سوال این است که مسیر روند کنونی جامعه بشری و سیاستمداران حاکم بر ملت‌ها بر چه سمت‌وسویی در حال حرکت است؟ آیا جهان و بشریت به سمت ظلم جهل و تاریکی ظلم حرکت می‌کند یا دانایی و عدالت اجتماعی؟

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که آیا برای نجات بشریت در دنیا و آخرت در مقیاس‌های مختلف راه نجاتی وجود دارد؟ گفت: تنها راه نجات بشریت به اعتقاد ما مکتب اسلام ناب، تکیه بر اندیشه مهدویت و تلاش و مجاهدت برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه ما در ماه‌های اول جنگ هیچ نداشتیم و فشار دشمن از زمین و آسمان بسیار زیاد بود، تصریح کرد: در کنار توسلات رزمندگان، روحیه جهادی، مجهز شدن، ساماندهی با تفکر و تعقل بود ولی اساس پیروزی ما در جنگ قدرت معنوی و ایمان به خدا و امام به عنوان رهبر انقلاب بود و این ایمان حرف و اول آخر را در جنگ زد.

وی خاطرنشان کرد: ما هم‌اکنون در مقیاس جهان اسلام و داخلی دچار یک نوع نفاق هستیم. در مقیاس جهانی سعودی‌ها خود را رهبر جهان اسلام و عرب می‌دانند بطوری که نه‌تنها با انقلاب ما بلکه با تفکر شیعی و مهدویت مشکل دارند و معتقدند مروج اسلام اصلی هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه در داخل کشور بعضاٌ کسانی هستند که در سخنرانی خود جامعه را به سمت اختلاف و ایجاد دودستگی سوق می‌دهند، گفت: مسیر سربازی امام زمان (عج) از مسیر سربازی ولایت فقیه می‌گذرد، وظیفه ما این است که ولی‌فقیه خود را خوب بشناسیم و به نسل جدیدمان تدابیر ایشان، مکتب اسلام ناب و حکومت ولایت فقیه را منتقل کنیم تا بتوانیم دفاع جامعی از انقلاب و رهبری خود کنیم چون ما براساس این مکتب انقلاب کردیم.

901

کد خبر: 820954

وب گردی

وب گردی