برگزاری کنسرت «آوای رود» در تالار رودکی

کنسرت موسیقی گروه « آوای رود» به مناسبت دهمین سال تشکیل این گروه به سرپرستی بهزاد انصاری پنج شنبه و جمعه ۱۲و ۱۳ مرداد ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در بخش اول این کنسرت قطعاتی با آهنگسازی بهزاد انصاری و در بخش دوم قطعاتی با آهنگسازی چاوش اسکندری خواه با اشعاری از مولانا، سعدی، خیام، حافظ، شیدا و مرتضی بازرگانی به صورت مرکب نوازی در مایه‌های دشتی، همایون و نوا اجرا می‌شود.

گروه موسیقی «آوای رود» در سال 1385 به سرپرستی بهزاد انصاری با همکاری جمعی از فارغ التحصیلان رشته موسیقی دانشگاه هنر تاسیس شد.

این گروه به تازگی کنسرتی در شهر بیلفیلد آلمان داشت که با استقبال خوبی مواجه شد و در ادامه کنسرت‌هایش به مناسبت دهمین سال تشکیل گروه دو شب در تهران ، میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است. لازم به ذکر است این گروه تاکنون برگزیده جشنواره های گروه نوازی دانشگاه امیرکبیر در سال 86، مقام دوم گروه نوازی در چهارمین جشنواره موسیقی دانشجویی آذرماه سال 86 ، مقام دوم گروه نوازی در نخستین دوره جشنواره گروه نوازی دانشگاه هنر سال 87، مقام دوم جشنواره گروه نوازی دانشجویان کشور درسال 90 شده است .

بهزاد انصاری ( سرپرست گروه ، عود وسه تار و همخوان)، نازنین بازرگانی (قانون و همخوان )، چاوش اسکندری‌خواه (تار و همخوان) ، مهراد نوبخت پور(کمانچه) ، پگاه خیردوش ( قیچک و همخوان)، رشید شاکری مقدم (همخوان و سه‌تار) مهسا دامرودی (همخوان) شایان یزدی‌زاده (تنبک و کاخن) و صدرا مذهب یوسفی ( دف و سازهای کوبه‌ای ) محمد صادق فرزانه (گیتار باس) از اعضای گروه موسیقی آوای رود هستند.

علاقه‌مندان می توانند برای خرید اینترنتی به سایت تیوال مراجعه کنند یا با تلفن ۰۹۰۳۷۵۸۵۹۹۸ تماس حاصل بگیرند.

503

کد خبر: 821923

وب گردی

وب گردی