مهلت 20 روزه برای پدیده/ 6 امتیاز مشهدی ها روی هوا

باشگاه پدیده چند هفته مهلت دارد تا بدهی خود را به یک بازیکن پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بهادر نسیم اف مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال پدیده که در دو سال گذشته با تیم مشهدی قرارداد داشت، برای رسیدن به مطالباتش دست به دامان فیفا شد.

بر این اساس فیفا به باشگاه بدهکار دستور داده تا نسبت به پرداخت بدهی‌های نسیم اف هر چه زودتر اقدام کند.

ارسال نامه فیفا به باشگاه پدیده

مسئولان فدراسیون در تاریخ 18/05/96 نامه‌ای را با شماره پیوست 89797826 به باشگاه پدیده و هیات فوتبال استان خراسان ارسال و آن‌ها را از شکایت نسیم اف آگاه کرده است. این در حالی است که ساکت به شخصه دستور داده این نامه دو مرتبه به باشگاه پدیده ارسال شود تا مسوولان باشگاه بهانه‌ای نداشته باشد.

مهلت یک ماهه فیفا به پدیده

فیفا به باشگاه پدیده یک ماه فرصت داده تا بدهی نسیم اف پرداخت شود و از تاریخ ارسال نامه یک هفته می‌گذرد و با این حساب مشهدی‌ها تنها 3 هفته فرصت دارند تا برای پرداخت پول این مهاجم ازبکستانی اقدام کنند.

اگر پدیده‌ای‌ها پول را در تاریخ مقرر پرداخت نکنند با کسر شش امتیاز مواجه خواهند شد.

انکار از مسوولان باشگاه

جالب اینجاست که مسوولان باشگاه در گفت‌وگو با ایسکانیوز اعلام کردند که این خبر کذب بوده و هیچ نامه‌‌ای به باشگاه پدیده ارسال نشده است. اما مسوولان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نامه فیفا را ترجمه و به پدیده ارسال کردند.

مبلغ قرارداد نسیم اف

قرارداد مهاجم ازبکستانی با باشگاه پدیده نزدیک به یک میلیارد بوده است و باید دید مسوولان برای پرداخت این بدهی چه کاری انجام می‌دهند.

600

کد خبر: 825631

وب گردی

وب گردی