ویژه برنامه «پیوند آسمانی» در  فرهنگسرای ملل

همزمان با فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س) و روز ازدواج ویژه برنامه «پیوند آسمانی» یکم تا هفتم شهریور در فرهنگ‌سرای ملل و دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه یک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و علی (ع) گفت: همزمان با اول‌ ذی‌الحجه و روز ازدواج برنامه‌های مختلف و متنوعی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک در فرهنگ‌سرای ملل و بیش از ۲۲ مرکز و خانه‌های مشارکتی منطقه یک و چهارده کانون‌های مردمی تدارک دیده شده‌ است.

وی عنوان کرد: در راستای برگزاری جشنواره تابستانی تهران با شعار زندکی آموختنی است و به منظور ترویج و تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج کارگاه‌های مشاوره قبل از ازدواج، کارگاه‌های خانواده سالم، زندگی سالم و... در مراکزفرهنگی هنری منطقه یک برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ‌سرای ملل عنوان کرد: زندگی مشترکی که با میثاق مقدس ازدواج آغاز می‌شود، یکی از با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان است و زن و مرد باید با مهارت‌های مناسب پایه‌های زندگی مشترک خود را محکم‌تر کنند و آموزش در این راستا نقش به‌سزایی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک گفت: همچنین در این هفته برنامه هایی با محوریت موضوع ازدواج و خانواده چون ویژه برنامه آب و آینه ویژه زوجین، کارگاه‌های سلامت روانی، شیوه‌های خلاق فرزند پروری، کارگاه پدران و مادران امروز، نشست‌های خانواده پایدار، نمایشگاه کتاب خانواده اجرا خواهند کرد که این برنامه‌ها با مشارکت حوزه ازدواج و تحکیم خانواده وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.

502

کد خبر: 828579

وب گردی

وب گردی