قهرمانی که رویایش را آزاد انتخاب کرد/برنز عبدولی طلا بود

همیشه در رقابت های مهم ورزشی مانند جام های جهانی ، المپیک و پاراالمپیک ها ،دانشگاه آزاد اسلامی با ورزشکاران و دانشجویان خود سهم بسزایی در افتخارات به دست آمده داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

این بار جام جهانی کشتی فرنگی و باز هم به احتزاز درآمدن پرچم خوش رنگ کشورمان در دل فرانسه و هزاران دست پشت پرده که در آن مدال برنز نقش داشتند و دیده نشدند. دلاور خوزستانی کشورمان گل کاشت و سکویی دیگر را در رقابت های جهانی پاریس برای ایران کسب کرد تا این بار دو مرتبه به وجد بیاییم و بر خود ببالیم؛ یکی برای سربلندی کشور عزیزمان ایران و دیگری خوشحالی مان از اینکه ماهم دانشگاه آزادی هستیم.

سعید عبدولی هم دانشگاه آزادی است، خیلی های دیگر هم هستند که دانشگاه آزادی هستند و دانشگاه آزادی بودند،مثل بهداد سلیمی که لقب قوی ترین مرد را به دوش می کشد و یا علیرضا فغانی که افتخاراتش بر همه روشن است و هزاران اسم که هر کدامشان را تریلی نمی کشید اما زیر سقف دانشگاه آزاد اسلامی پرورش یافتند و رشد کردند . حالا گاهی در زمینه ورزشی و همیشه در جهت علم.

این برنز عبدولی به اندازه طلا به دلمان نشست و قطعا به دل تمام ایران نشست و این را هم نیک می دانیم که دانشگاه آزاد اسلامی هم شب خوشی را پشت سرگذاشت که دید یکی دیگر از فرزندانش این بار در حوزه ورزش افتخار آفرید. این قهرمان کشورمان بعد از برنز المپیک ریو ، بار دیگر سکوی سوم جهانی را تصاحب کرد و افتخاری دیگر را به افتخارات کاروان اعزامی کشتی فرنگی کشورمان اضافه کرد. این مدال برنز جهانی گوارای وجود این قهرمان خوزستانی کشورمانباشد. شاید این کوچکترین پاداش برای کسی باشد که رویایش را آزاد انتخاب کرد.

کد خبر: 828885

وب گردی

وب گردی