انتخاب شهردار همدان در هاله ای ابهام/ انتخاب سرپرست برای شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان درباره انتخاب شهردار این شهر گفت: هیچ 100 درصدی برای انتخاب شهردار تا دو هفته آینده وجود ندارد.

کامران گردان سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان درباره آخرین اطلاعات برای انتخاب انتخاب شهردار در این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: برای انتخاب شهردار 9 گزینه معرفی شده اند که قرار است از روز شنبه 4 شهریور ماه به صورت چهار نفر ، چهار نفر مورد بررسی قرار می گیرند تا گزینه نهایی انتخاب شود.

وی با اشاره به لیست 9 نفره کاندیداهای شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: مجید درویشی معاون شهردار همدان، مسعود نصرتی شهردار قزوین، سعید غفرانی رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، محمد مشهدیاری شهردار منطقه 6 تهران، مهدی مجیدی معاون شهردار همدان، محمد رحمانی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد، محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت، حمید گلی‌پور معاون املاک شهرداری منطقه یک و عباس صوفی معاون شهردار همدان گزینه‌های نهایی شورای شهر برای تصدی شهرداری می باشند.

گردان با بیان این که معیارهای انتخاب شهردار در یک لیستی ارائه شده است، تصریح کرد: شهردار را با توجه به سوابق مدیریتی، فعالیت در شهرداری و حتی در موضوعاتی مانند سخنرانی، شجاعت و تقوا مورد بررسی قرار می گیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان درباره این که آیا شهردار طی دو هفته آینده انتخاب خواهد شد یا خیر، گفت: هیچ 100 درصدی برای انتخاب شهردار تا دو هفته آینده وجود ندارد زیرا انتخاب شهردار باید در شورا صورت بگیرد و می توان طی 3 ماه آینده سرپرست انتخاب کرد اما تلاش ما بر این است که در اولین فرصت انتخاب شهردار انجام پذیرد تا حکم را به سرعت دریافت کنیم.

گردان با اشاره گمانه زنی ها درباره این که کنعانی مقدم هم جزو گزینه های شهرداری بوده یا خیر، گفت: بله اسم وی در اسامی بوده است اما آقای کنعانی مقدم برای راه یافتن به دور بعدی رای نیاورند.

وی در پایان گفت: برای گزینه شهرداری، قرار بر این بود تا نامزدها دوسوم آرا را به خود اختصاص داده باشند تا بتوانند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

901/900

کد خبر: 829105

وب گردی

وب گردی