افتتاح نمایشگاه حوزه ازدواج از سوم شهریور در مجموعه تختی اردبیل

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: افتتاح نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان که ازسه شهریور به مدت دو روز در مجموعه تختی برگزار می‌شود نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، شهرام فکری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در اردبیل اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دولت و سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا (س) کمپین تلگرامی ازدواج با شعار زندگی زیباست به شرط داشتن مهارت زندگی ایجاد می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج در اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده 17 برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

فکری شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری هشتمین همایش تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های جوان که چهارم شهریور در محل استادیوم تختی برگزار خواهد شد دانست و بیان کرد: افتتاح نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان که ازسه شهریور به مدت دو روز در مجموعه تختی برگزار می‌شود نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در استان، دیدار از زوج‌های موفق در حوزه روستایی عشایری و دیدار و تجلیل از زوج‌های فرزندان شهدا و جانبازان از برنامه‌های این هفته است.

این مسئول نشست و دیدار زوج‌های جوان با ائمه جماعت شهرستان‌ها، برگزاری جلسات تخصصی با موضوع بررسی مشکلات و مسائل حوزه جوانان و ایجاد کمپین رسانه‌ای ازدواج در سطح استان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته ازدوان در سطح استان اردبیل عنوان کرد.

901

کد خبر: 829772

وب گردی

وب گردی