جهت‌گیری های کلی نظام باید به نفع مردم باشد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رادفر در دومین جلسه شورای اداری شهرستان ماکو که به ریاست فرماندار ماکو و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت بر دولتمردان خدوم و زحمت‌کش استان گفت: تاکید مقام معظم رهبری خدمت به مردم بوده که مسئولین باید بدانند که در پست و مقام خود در راستای خدمتگزاری به مردم فعالیت می کنند و باید دراین مسیر از همدیگر سبقت بگیرند.

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا در تمامی امور و موضوعات مختلف جامعه از جمله برجام و بدعهدی های صورت گرفته گفت: مبارزه با آمریکا باید ادامه پیدا کند و مسئولین باید این خواسته مردم را جامع عمل بپوشانند .

رادفر با اشاره به اینکه وزارت کشور در سالهای گذشته به موضوع ترویج سرمایه های اجتماعی خوب پرداخته است، تصریح کرد: حضور مردم ضامن بقای نظام است و باید جهت‌گیری های کلی نظام به نفع مردم مردم باشد.

وی انتخابات را تعیین کننده سرنوشت ۴ ساله جامعه و کشور دانست و افزود: رئیس جمهور باید به مطالبات و منویات رهبری و خواسته های مردم، جامع عمل بپوشاند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به حاشیه های تحلیف ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: نقد و انتقاد باید منصفانه باشد و رسانه ها باید در انتقال اخبار شفاف و بی طرف باشند.

به گزارش ایسنا، وی به برنامه‌ها و پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: ۴۲۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، کلنگ‌زنی را برای دهه فجر در نظر داریم که ۷۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی و کلنگ زنی این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

900/902

کد خبر: 830660

وب گردی

وب گردی