شهردار همدان تا پایان هفته معرفی می‌شود

رئیس شورای شهر همدان از معرفی شهردار همدان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم مولوی در همدان اظهار داشت: 9 گزینه نهایی برای تصدی پست شهرداری همدان برنامه‌های خود را ارائه دادند.

وی افزود: در بین گزینه‌های شهرداری همدان سه نفر غیربومی و 6 نفر بومی حضور داشتند که آخرین نفر امروز برنامه‌های خود را ارائه داد.

مولوی بیان کرد: در این روزها رایزنی و بررسی گزینه‌های شهرداری همدان توسط اعضای شورای شهر ادامه خواهد داشت تا بتوان گزینه مناسبی برای این پست معرفی کرد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌ها تلاش بر این است تا شهردار همدان هفته جاری انتخاب شده و برای انجام استعلامات به فرمانداری معرفی شود.

رئیس شورای شهر همدان اظهار داشت: هنوز مشخص نیست شهردار همدان از بومی یا غیر بومی خواهد بود، باید صبر کرد تا اعضای شورای شهر به جمع بندی نهایی دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: ممکن است شهردار همدان با 6 رای اعضای شورای شهر همدان شود ولی تلاش بر این است تا شهرداری با 11 رای انتخاب شود.

به گزارش تسنیم؛ عباس صوفی معاون شهردار همدان، مجید درویشی معاون شهردار همدان، مسعود نصرتی شهردار سابق قزوین، مهدی مجیدی معاون شهردار همدان، سعید غفرانی رئیس سازمان نظام مهندسی تهران، محمد مشهدیاری شهردار منطقه 6 تهران، محمد رحمانی استاد دانشگاه، خلیلی از شهرداران مناطق تهران و حمید گلی پور 9 گزینه‌ای بودند که برنامه‌های خود را به شورای شهر همدان ارائه دادند.

متاسفانه اخبار خوبی در رابطه با انتخاب شهردار همدان به گوش نمی‌رسد و برخی منابع می‌گویند فراکسیون امید ممکن است گزینه خود را به سایر اعضای شورای شهر همدان تحمیل کنند که این موضوع دور از انتظار نیست.

از سوی دیگر برخی رسانه‌ها و خبرنگاران نیز براساس خوی فرصت‌طلبی خود به دنبال استفاده از این وضعیت بوده و برخی گزینه‌های شهرداری همدان را به گونه‌های اغراق‌آمیز معرفی می‌کنند. البته شنیده شده تعدادی از گزینه‌های شهرداری همدان که با این گونه رسانه‌ها و خبرنگاران همکاری نکردند مورد غضب و تخریب نیز قرار گرفته‌اند.

902/

کد خبر: 831167

وب گردی

وب گردی