پیام تبریک سرپرست وزارت علوم به کاروان ورزشی دانشجویان

دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان در بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در متن پیام تبریک سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم خطاب به کاروان ورزشی دانشجویان در بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه آمده است:

دانشجویان ورزشکار و قهرمان ایرانی

اعضای محترم تیم‌های والیبال، تکواندو، ووشو، تیر و کمان، وزنه برداری، جودو، بدمینتون و شمشیربازی کاروان ورزشی دانشجویی ایران

درخشش چشمگیر شما دختران و پسران دانشجو در مسابقات بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه و کسب ۲۳ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز موجب شادمانی و افتخار همه دوستداران ایران اسلامی شد.

تکرار نتیجه درخشان و بی‌سابقه دوره قبل کاروان دانشجویان ایرانی و کسب رتبه و جایگاه دهم مسابقات جهانی دانشجویان در میان ۱۴۱ کشور شرکت کننده، نشان دهنده برنامه ریزی مناسب و مدیریت علمی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در عرصه تربیت بدنی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و همچنین بیانگر توانایی‌ها و شایستگی‌های شما دانشجویان عزیز به نمایندگی از همه دانشجویان ایران سرافراز است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ورزش به مثابه بخش مهمی از فرهنگ دانشگاهی می نگرد که سبب گسترش نشاط و تقویت روحیه کار جمعی بوده و سلامت جسمی و روحی، جهت فعالیت فکری اصحاب اندیشه فراهم می آورد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ علمی و دانشگاهی ایران، این موفقیت بزرگ را به شما عزیزان، خانواده‌های محترمتان و عموم مردم قدرشناس ایران تبریک و شادباش می‌گویم. همچنین لازم می دانم مراتب قدردانی و سپاس خود را از اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کلیه خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی در اطلاع رسانی به افکار عمومی و پوشش مطلوب این افتخار آفرینی اعلام نمایم.

امید که این پیروزی‌های ارزشمند، مقدمه‌ای باشد تا دانشجویان شایسته ایرانی بیش از پیش در عرصه‌های مختلف جهانی بدرخشند و شایستگی‌های خود را بر همگان آشکار سازند.

کاروان ورزشی دانشجویان ایران در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان با کسب ۲۳ مدال در رشته های مختلف به کار خود پایان داد و در جایگاه دهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

کد خبر: 831950

وب گردی

وب گردی