اسطوره های هلال احمر شایسته تقدیرند

 مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر در افتتاحیه نمایشگاه خادمان جاودان که در گالری صلح موزه جمعیت هلال احمر برگزار شد، با تاکید بر اینکه داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که لباس سرخ و سفید هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، شایسته بهترین تقدیرها هستند، افزود: این افراد، جان و مال خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان خود وقف می کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا ،چهره ۴۴ اسطوره و اسوه جمعیت هلال احمر در مدت زمان سه ماه ترسیم و به همراه متنی کوتاه در قالب زندگی نامه و فعالیت های آنها چاپ و در نمایشگاه خادمان جاودان در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

وحید رحمتی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان جمعیت هلال احمر تجربه، جان و مال خود را در طبق اخلاص در راه خدمت به مردم تقدیم می‌کنند، اظهارداشت: این قبیل نمایشگاه ها تنها تصویر کوچکی از تاریخ بی شمار خدمت خادمان ان نهاد مردمی است و البته بایدبرای پیشکسوتان هلال احمر، فرش قرمز گستراند و بر فداکاری و ایثار آن‌ها در به خطر انداختن جان خود برای نجات جان همنوعان ارج نهاد و احترام قائل شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره رویکرد جدید روابط عمومی این جمعیت، عنوان کرد: براساس رویکرد جدید روابط عمومی جمعیت هلال احمر تولید مستندهای مختلف و سایر تولیدات رسانه ای برای آشنایی بیشتر مردم با حوزه های مختلف جمعیت و جلب مشارکت های مردمی بخصوص از طریق فضای مجازی بهره خواهد برد.

ترسیم تصاویر ۴۴ اسطوره هلال احمر

در ادامه رضا احمدوند مسئول برگزاری نمایشگاه خادمان جاودان ( چهره های ماندگار جمعیت) گفت: از زمان تشکیل جمعیت هلال احمر تا کنون افراد زیادی به عنوان اسطوره شناخته شده اند و بسیاری از افراد جامعه اسطوره ها و اسوه های هلال احمر را نمی شناسند ، بنابراین در قالب طرحی، برپایی نمایشگاه خادمان جاودان را به مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر پیشنهاد دادیم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چهره ۴۴ اسطوره و اسوه جمعیت هلال احمر در مدت زمان سه ماه ترسیم شد، اضافه کرد: ترسیم چهره اسطوه های هلال احمر با متنی کوتاه در قالب زندگی نامه و فعالیت های آنها در هلال احمر که توسط پریسا زمانی تهیه شده بود، چاپ و در نمایشگاه برای بازدید عموم قرار گرفت.

مسئول برگزاری نمایشگاه خادمان جاودان درباره اسوه ها و اسطوره های هلال احمر، خاطرنشان کرد: چهره های آیت الله غیوری، مرحوم دفتری، خیرین، بانوان توانمند جمعیت هلال احمر، شهدای امدادگر که موفق به نجات جان انسان ها در ماموریت های امدادی شدند و همچنین چهره روسای جمعیت هلال احمر از زمان تشکیل جمعیت شیر و خورشید تا کنون، ترسیم و در قالب نمایشگاه خادمان جاودان در معرض دید عموم قرار گرفت.

705

کد خبر: 832052

وب گردی

وب گردی