ارتقای رتبه دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مشهد در رتبه بندی جهانی «وبومتریکس»

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مشهد گفت: این دانشگاه در دو نوبت توسط پایگاه وبومتریکس ارتقای رتبه داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد گفت: این دانشگاه در دو نوبت توسط پایگاه وبومتریکس ارتقاء رتبه داشته است. در این نظام رتبه‌بندی، تعداد بیش از 27 هزار دانشگاه در دنیا بر اساس چهار شاخص ارزیابی و پس از آن رتبه‌بندی شدند.

رضا سعیدی ابراز کرد: در این رتبه‌بندی که دو مرتبه در سال صورت می‎گیرد، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، در بررسی ماه ژانویه سال 2017، هزار و 473 رتبه ارتقاء یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس رتبه‌بندی جولای 2017، دانشگاه‎های جهان که توسط پایگاه وبومتریکس اسپانیا اعلام شد، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با تغییراتی که در سیستم و نرم افزار داشته با 42 پله ارتقاء در رنکینگ جهانی به رتبه 7337 صعود پیدا کرد.

سعیدی گفت: «وبومتریک» ابزاری برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاهی است که رتبه بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دنیا توسط آزمایشگاه سایبرمتریک (CINDOC) واحدی از انجمن ملی تحقیقات اسپانیا (CSIC) صورت می گیرد. این رتبه‌بندی بر اساس اطلاعات مبتنی بر وب دانشگاه‌ها تحلیل می‎شود.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با تأکید تولیت فقید آستان قدس رضوی و مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1378 در راستای تربیت مدیران، اندیشمندان و کارآفرینان مؤمن و متعهد به اخلاق کریمه اسلامی تأسیس شد.

وی گفت: این دانشگاه، دانشگاهی پویا و در حال رشد است. به یاری خداوند متعال دانشگاه با کسب جایگاه بین‌المللی و اخذ مجوز مرکز آموزش‌های الکترونیکی توانسته به یک دانشگاه پیشرو و متفاوت در بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی تبدیل شود و به عنوان مرکزی برای پرورش استعداد جوانان ایرانی در راستای نیاز کشور، مورد تحسین جامعه باشد.

کد خبر: 832158

وب گردی

وب گردی