گردهمایی بزرگ ستاد دانشجویی استقبال از شهید مدافع حرم محسن حججی +تصاویر

ستاد دانشجویی استقبال از شهید حججی در اطلاعیه شماره۳ خود، ضمن تشکر از حضور با شکوه دانشجویان و اصحاب رسانه در اولین حضور میدانی این ستاد،برنامه بعدی خود را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان عصر یکشنبه دوازدهم شهریور ماه با حضور در میادین اصلی شهر با دادن گل و عکس شهید حججی به شهروندان، شهر را آماده استقبال از این شهید مدافع حرم کردند.

ستاد دانشجویی استقبال از شهید حججی در اطلاعیه شماره۳ خود، ضمن تشکر از حضور با شکوه دانشجویان و اصحاب رسانه در اولین حضور میدانی این ستاد، اعلام کرد، گردهمایی بزرگ ستاد دانشجویی استقبال از شهید مدافع حرم محسن حججی با سخنران حاج حسین یکتا و همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره روز دوشنبه ۱۳ شهریوراز ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان، حسینیه امام حسن مجتبی برگزار می‌شود‌.

رئیس مرکز تحقیقات ژنتیکی نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله درباره اقدامات انجام شده برای شناسایی و تشخیص هویت پیکر شهید حججی اظهار داشت: با توجه به آزمایش صورت گرفته بر روی پیکر شهید حججی هویت وی 100 درصد تایید شده است. به همین منظور ستاد استقبال دانشجویی ، مراسم استقبال از شهید مدافع حرم محسن حججی را با عنوان کمپین مردمی #بازگشت_قهرمان یکشنبه ۱۲ شهریور در سطح شهر تهران برگزار نمود.

کد خبر: 833346

وب گردی

وب گردی