شفاف سازی بارسلونا در مورد تمدید قرارداد مبهم مسی

در حالی که هواداران بارسا نگران تمدید قرارداد مسی هستند، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که مثل اعلام قبلی، مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد و به حضور در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از تابستان نه چندان خوبی که آبی اناری ها در نقل و انتقالات سپری کردند، شایعه شد که مسی از این وضعیت بسیار عصبانی است و در حالی که سال آخر قراردادش را سپری می‌کند، به فکر جدایی از بارسلونا است. با این حال جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد که اوضاع تحت کنترل اوست و مسی در بارسا خواهد ماند. او در مصاحبه اختصاصی با اسپورت در این رابطه توضیح داد.

تمدید قرارداد مسی چگونه پیش رفته است؟

توافق انجام شده که این تمدید صورت بگیرد. سه قرارداد وجود دارد. یکی با بنیاد مسی که توسط رئیس بنیاد یعنی برادر لیونل امضا شده است. یکی حق پخش تصاویر مسی که توسط پدرش که حق امضا چنین قراردادی را دارد، امضا شده است.

پس به چه علت قرارداد امضا نمی‌شود؟ لئو باید به اینجا بیاید، عکس رسمی بگیریم و پروتوکل رسمی امضا شود. قرارداد امضا شده و از ماه جوئن اعتبار دارد، از روز 30 جوئن، روز ازدواج او. هیچ مشکلی نیست و تنها امضا پروتکل باقی مانده است. ما در آرامش کامل هستیم.

چرا قبلا امضا نشده؟

ما مشکل برنامه ریزی داشتیم. حالا او ششم یا هفتم سپتامبر بازخواهد گشت و ما بین هفتم تا نهم قرارداد را امضا می‌کنیم. بازی های زیادی پیش روست و باید ببینیم که چه خواهد شد.

از آخر جوئن تا به حال زمان کافی در اختیار باشگاه نبود؟

دو ماه گذشته، او روز 30 جوئن عروسی کرد و وقتی به تیم اضافه شد که ما در تور ژاپن بودیم و سپس برگشتیم و.... چه اتفاقی پس از آن افتاد؟ سوپرکاپ برگزار شد، لالیگا شروع شد و به موناکو سفر کردیم. بلاخره زمانش می‌رسد.

در این ماه؟

امیدواریم که در این ماه انجام شود.

مردم نگرانند...

خوب نباید نگران باشند. سر و صدای زیادی شده ولی باید آرام باشند.

شاید به این خاطر که او به نظر ناراحت می‌آید...

من این را در چهره او نمی‌بینم. او متمرکز است. در سفر به جلسه یوفا او را دیدم و خیلی آرام و خوشحال بود. ما معمولا با بازیکنان صحبت می‌کنیم. همگی خوشحالند. تیم خوبی داریم و برای جام خواهیم جنگید، مثل هر سال.

روند تمدید اینیستا چگونه است؟

در حال پیشروی است. او هنوز قرارداد دارد. آندرس در بارسا بازنشسته می‌شود.

606

کد خبر: 833910

وب گردی

وب گردی