امیر تاجیک: کیفیت آثار اهمیت بسیاری در ماندگاری خوانندگان دارد/انتشار قطعات جدید

خواننده آلبوم «سیب ممنوع» از انتشار نماهنگ تصویری قطعه «همه قول های تو ریسکن» خبر داد و گفت: کیفیت آثار موسیقی پاپ اهمیت بسیاری در ماندگار شدن هنرمندان داردبه همین دلیل خوانندگانی که آثار با محتوا ارائه کرده اند، در نظر مخاطبان تثبیت شده اند.

امیر تاجیک در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ و افزایش خوانندگان جدید به این حوزه، اظهار کرد: با افزایش ورود خوانندگان جدید به موسیقی پاپ کیفیت فدای کمیت شده است. با شنیدن قطعاتی که خوانندگان جدید تولید می کنند متوجه می شویم که بیشتر این خوانندگان از موسیقی تنها یک ریتم ثابت را می دانند.

وی با اشاره به اینکه درصد خوانندگان به قدری بالا رفته که به نظرم دیگر فضا برای کار لبریز شده است، افزود: افزایش ورود خوانندگان جدید به حوزه موسیقی پاپ به شدت به جامعه هنری ضربه زده است. خوانندگان جدید با فراموش کردن اصل موضوع و پرداختن به فرعیات در راه موسیقی و همچنین بدون در نظر گرفتن فن بیان و محتوای شعرها آثاری را تولید می کنند که ماندگاری هم ندارد.

خواننده آلبوم «سیب ممنوع» در ادامه با اشاره به از بین رفتن ادبیات فاخر در محتوای ترانه ها، گفت: در چند سال گذشته محتوای شعرها فدای ظاهر شده و از یک قطعه تنها ریتمی ناهماهنگ باقی مانده است.

تاجیک همچنین به انتشار قطعه «همه قول های تو ریسکن» در چند روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر قطعه «همه قول های تو ریسکن» با تنظیم، ترانه سرایی و آهنگسازی شاهین فراهانی، یک قطعه دیگر که نامش هنوز مشخص نیست را قبل از ماه محرم و صفر روانه بازار می کنم.

وی استقلال در برگزاری کنسرت را دلیل عدم اجرای خود در چند سال گذشته دانست و خاطر نشان کرد: از آنجایی که کنسرت ها را مستقل و بدون همکاری با شرکت های مختلف در این حوزه برگزار می کنم، سال های اخیر برای اجرا کم کار شده ام اما پس از ایام ماه محرم و صفر در رشت، لاهیجان، رامسر و قزوین اجرا خواهم داشت.

503

کد خبر: 833970

وب گردی

وب گردی