برخی مدارس یاسوج از امکانات اولیه آموزشی بی‌بهره‌اند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: برخی مدارس مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از امکانات اولیه آموزشی مثل میز و صندلی بی بهره اند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد کاظم نظری در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در جلسات این شورا باید دنبال حل مشکلات آموزش وپرورش باشیم، افزود: ما در قبال تمام دانش آموزانی که امروز برای ثبت نام و ادامه تحصیل مشکل دارند، مسئول هستیم.

وی با اشاره به اهمیت و رابطه آموزش وپرورش با توسعه بیان کرد: در همه کشورهای توسعه یافته آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین در این زمینه ماهم باید این بحث را در اولویت قرار دهیم و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ضمن ابراز گلایه از بی توجهی برخی مسئولان برای توزیع اعتبارات و امکانات خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات و امکانات با توجه به نفوذ و قدرت دیگران نابخشودنی است.

نظری با بیان اینکه توزیع بودجه های فرهنگی مناسب نیست، تصریح کرد: درحالی که فرزندان ما در برخی از مدارس مرکز استان از امکانات اولیه آموزشی مثل میز و صندلی بی بهره اند، بسیاری از بودجه ها به برخی از نهادها واگذار می‌شود که هیچگونه پاسخگویی برای هزینه کرد آن بخش از بودجه ندارند و این آسیبی جدی بر توزیع عادلانه اعتبارات وارد می‌کند.

وی، بازدید از مدارس را یکی از برنامه های خوب آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، عنوان وابراز امیدواری کرد با شروع مهرماه شورای آموزش وپرورش شهرستان بصورت گروهی وبرنامه ریزی شده از برخی مدارس که بیشترین مشکلات آموزشی را دارند، بازدید داشته باشند.

به گزارش ایسنا وی، نوستالژی مهرماه و شروع مدارس را زیبا، عنوان وتصریح کرد: با شروع فصل مدارس وظیفه داریم فضایی شاد و با نشاط برای دانش آموزان در مدارس آماده کنیم.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان از ضرورت ساماندهی سرویس های مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد وگفت: ملزم شدن مدارس به استفاده از خودروهای مجاز همچنین بررسی صلاحیت رانندگان و جلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس باید در دستور کار آموزش وپرورش بویراحمد قرار گیرد.

902/900

کد خبر: 836371

وب گردی

وب گردی