اصفهان شهری بین‌المللی است

استاندار اصفهان گفت: اصفهان شهری بین‌المللی است و نیروهای کاردان و با کیفیت در حوزه رسانه ملی در صدا و سیمای استان فعالیت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، زرگر پور در مراسم افتتاح همزمان پروژه های صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به رویداد بزرگ و با شکوه اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در اصفهان اظهار داشت: این اجلاس سه روزه، هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در طول اجلاس های 15 گانه رکورددار شد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما از طرفی زبان رسای دولت و از طرف دیگر زبان رسای مردم است، افزود: صدا و سیمای مرکز اصفهان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و حمایت‌های لازم را از صدا و سیما انجام خواهیم داد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: اصفهان یک شهر بین‌المللی است و نیروهای کاردان و با کیفیت در حوزه رسانه ملی در صدای و سیمای استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان معین استان تهران است، افزود: بر همین اساس رئیس سازمان صدا و سیما عنایت ویژه‌ای به اصفهان خواهند داشت که جایگاه استان اصفهان بعد از تهران تعریف شود.

گفتنی است با حضور دکتر زرگرپور و رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، 210 پروژه ی فنی ، تولیدی و پشتیبانی صدا و سیمای مرکز اصفهان از جمله استودیوی بزرگ خبر و اتاق فرمان با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همزمان با این مراسم ایستگاه‌های متعددی از جمله ایستگاه خنب کاشان با حضور فرماندار آران و بیدگل و فرماندار کاشان، سومین بسته دیجیتال سازی و پوشش دیجیتالی کاشان، ایستگاه کوه پنجه با حضور فرماندار بویین و میاندشت و همچنین ایستگاه فرستنده ماهورک و پروژه حبیب آباد در استان اصفهان افتتاح شد.

در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما و استاندار اصفهان از پوسترهای مستندها، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و برخی دیگر از تولیدات شبکه اصفهان و سامانه آرشیو چهارباغ بازدید نمودند.

58 مورد دیجیتال‌سازی ایستگاه‌های تلویزیونی با اعتبار 4.8 میلیارد تومان، 6 دستگاه رادیو مایکروویو ایستگاه‌های پرقدرت و متوسط ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای با اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان، 119 دستگاه فرستند اف.ام با اعتبار یک میلیارد و 270 میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها بوده است.

ایجاد ساختمان و تأسیسات کتابخانه، سالن جلسات و اداری، ساختمان ولایت، بازسازی ایستگاه‌ها، واحد سیار تلویزیونی، تعویض میکسر، ایجاد رژی‌پلی اوت نوسازی نور استودیو، بازسازی کف و دیوار استودیو، راه‌اندازی پلی‌اوت‌های جدید هم از جمله پروژه‌های شاخص فنی و عمرانی آماده افتتاح صدا و سیمای مرکز اصفهان است.

901

کد خبر: 837467

وب گردی

وب گردی