منبع آگاه در باشگاه استقلال به ایسکانیوز خبر داد؛ منصوریان قطعا رفتنی است/ وزیر هم دیگر حمایت نمی‌کند!

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال از کنار گذاشتن قطعی سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر هفدهم و رقم خوردن 3 شکست متوالی بدون حتی یک گل زده باعث شد هیأت مدیره این باشگاه تصمیم به برگزاری جلسه‌ای اضطراری بگیرد تا وضعیت کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت را مشخص کند.

در هیأت مدیره باشگاه استقلال، حسن زمانی جزو مخالفان سرسخت علیرضا منصوریان محسوب می‌شود اما سید رضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه به صورت تمام‌قد از سرمربی تیمش حمایت کرده و خواهان ابقای اوست. از سوی دیگر وزیر ورزش و جوانان که رابطه بسیار خوبی با منصوریان دارد، به دلیل هجوم هواداران معترض به صفحه شخصی خود در شبکه‌های مجازی تصمیم گرفته بیش از این خود را رودرروی طرفداران ناراضی استقلال قرار ندهد. به همین خاطر به هیأت مدیره اعلام کرده می‌توانند گزینه‌های دیگر را بررسی کرده و یک مربی رزومه‌دار را جایگزین منصوریان کنند.

با این تفاسیر هیأت مدیره بر سر کنار گذاشتن قطعی منصوریان به جمع‌بندی نهایی رسیده اما پرداخت پیش از موعد تمام دستمزد منصوریان، کار را برای فسخ قرارداد سخت کرده و مدیران باشگاه آبی‌پوش به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای حل این مشکل هستند.
604

کد خبر: 837742

وب گردی

وب گردی