اخراج بازیکنان راهی برای ابقا/منصوریان هیچ کاره است!!

منصوریان رسما در استقلال ماندگار شد و این اتفاق با جدایی سه استقلالی از تیم همراه شد که در نوع خود عجیب است!

به گزارش ایسکانیوز، استقلال روزهای بدی را پشت می گذارد و تصمیمات عجیب و غیر قابل پیش بینی در این تیم به اوج خود رسیده است طوریکه اصلا مشخص نیست در این باشگاه چه می گذرد!

این در حالی است که با اخراج دو بازیکن قدیمی استقلال مشخص شد که منصوریان در تیم ماندنی است و نه خود قصد دارد که با استعفا از استقلال جدا شود و نه باشگاه چنین تصمیمی دارد و هر دو طرف با چنگ و دندان به این باشگاه چسبسده و قصد رها کردن ندارند!

به این امید که استقلال روزی از بحران خارج می شود و آن روز چه زمانی است اصلا مشخص نیست!

تصمیمات اتخاذ شده در باشگاه کاملا احساسی و عجیب است و اخراج دو بازیکن قدیمی تیم نمی تواند مشکلی را حل کند اما نظر آقایان چیز دیگری است و استقلال نیز یک بازی بسیار مهم با ذوب آهن قلعه نویی را در پیش دارد که با برد پرگل هفته قبل بسیار با انگیزه است و البته نگرانی نیز برای اخراج منصوریان ندارد زیرا دیگر اولتیماتومی در کار نیست و همه تیمها می توانند با آرامش خیال به مصاف استقلال بروند زیرا هیات مدیره تیم حتی روی حرف خود نیز نیستند و پس از باخت استقلال در این هفته نیز کاری از پیش نبردند.

از طرفی اعلام شده تمام این تصمیمات از سوی باشگاه و افتخاری اتخاذ شده و منصوریان تنها اجرا کننده است زیرا وی هم دوست صمیمی اش جباری را اخراج کرد و هم علی چینی که خودش به استقلال آورده است!!

کد خبر: 837853

وب گردی

وب گردی