هم قسم شده ایم در آسیا فینالیست شویم/ شادی بعد از گل با محسن را به عرب ها نشان دادیم/بازی با پیکان را فراموش کردیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مسلمان تصمیم گرفتیم در مسابقات آسیایی چنین خوشحالی انجام دهیم تا به عرب ها نشان دهیم که فقط خودشان شادی گل انجام نمی دهند.

فرشاد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: در دو سال اخیر آنقدر نتایج خوبی کسب کرده ایم که هواداران به مساوی هم راضی نمی شوند و فقط انتظار برد دارند. خوشحالم که طرفداران از تیمشان راضی هستند.

وی درمورد اینکه پرسپولیس فینالیست مسابقات آسیایی می شود افزود:هر مرحله از آسیا شرایط خاص خود را دارد و خیلی بازی سختی با الهلال درپیش داریم و هم قسم شدیم تا به فینال برسیم، باید در دو بازی رفت و برگشت حریفمان را شکست دهیم.

احمدزاده با اشاره به کری با سعودی ها در نحوه خوشحالی بعد از گل عنوان کرد: در ایران خوشحالی بعد از گلی انجام دادیم که برخی ناراحت شدند و به همین خاطر با مسلمان تصمیم گرفتیم در مسابقات آسیایی چنین خوشحالی انجام دهیم تا به عرب ها نشان دهیم که فقط خودشان شادی گل انجام نمی دهند.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: بازی با پیکان تمام شده و تمرکزمان را روی بازی با سپاهان گذاشته ایم و با تمام توان مقابل شاگردان کرانچار به میدان خواهیم رفت تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

600

کد خبر: 838789

وب گردی

وب گردی