سرباز مظهر عزت کشور است

سرهنگ احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: سرباز زینت، مظهر عزت و مایه افتخار کشور است

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع سربازان اداره عقیدتی سیاسی این نیرو گفت: کشورها برای نشان دادن قدرت و اقتدار نظامی خود و اعلام آمادگی برای دفاع از کشور خود در مناسبت های خاص نیروهای مسلح و توانمندی های آن را به نمایش می گذارند.
وی افزود: قدرت نیروهای مسلح هر کشوری تعیین کننده میزان اقتدار و اثرگذاری آن کشور در صحنه های بین المللی است و به این دلیل همه دولت ها به دنبال قدرتمند کردن نیروهای مسلح خود هستند.
سرهنگ عسکری اظهار داشت: دیدن نظم، انضباط و قانونمداری سربازان و کارکنان نیروهای مسلح در مناسبت های مختلف از جمله مراسم رژه همواره برای مردم جذاب و بیانگر امنیت و اقتدار در جامعه است.
وی با اشاره به جایگاه و اهداف نهاد مقدس عقیدتی سیاسی خطاب به سربازان گفت: گفتار، رفتار و عملکرد شخصیتی شما، تجلی رفتار سازمانی است که درآن مشغول خدمت هستید، از این رو از سربازان این نهاد مقدس انتظارات ویژه ای دارند. سرباز زینت، مظهر عزت و مایه افتخار کشور است
جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت:در شرایط بحران تهاجم فرهنگی، تهدیدهای نرم افزاری و سخت افزاری، شما عزیزان باید به مثابه افسران مبارزه جنگ نرم با دشمن باشید و با بصیرت خود دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارید.
وی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری و کسب دانش لازم در فضای محازی خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال دلسرد کردن جوانان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و استحاله فرهنگی آنان است، پس لازم با با بصیرت کافی در این حوزه وارد شوید و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنید.

704

کد خبر: 840673

وب گردی

وب گردی