کاهش۳۰ درصدی جرایم در استان همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندارهمدان از کاهش جرایم در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، آقای الهی تبار در ستاد بزرگداشت برنامه های هفته نیروی انتظامی با قدردانی از مجموعه تلاشهای نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت گفت: در نیمه نخست امسال جرائم در همه بخش ها حدود۳۰ درصد کاهش داشته است.

او خاطرنشان کرد: وقوع جرائم خشن در استان هم کاملا" به حد صفر درصد رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداربا بیان اینکه احساس امنیت مهم ترین ره آورد امنیت پایدارحاکم بر کشور است افزود: در سنجش اجتماعی که اخیرا" انجام شده مردم نسبت به دو مقوله احساس امنیت وطرح تحول نظام سلامت پنداشت خوبی داشتند.

آقای الهی تبارضمن تحلیل شرایط حاکم برمنطقه به نقش نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار اشاره کرد وگفت: بخش مهمی از امنیت پایدار موجود در کشور ناشی از اتکای امنیت به مردم است زیرا مردم در تامین امنیت نقش آفرینند.

او با اشاره به شیطنت های داعش در منطقه با حمایت استکبار ادامه داد: تنها کشوری که داعش موفق نشد خدشه ای به امنیت آن وارد کند جمهوری اسلامی ایران بود که البته به برکت وجود نیروهای توانمند مسلح و حمایت مردمی از این نیروها وانقلاب اسلامی بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداربا اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت: باید در این هفته علاوه بر استفاده از همه ظرفیتهای فرهنگی تبلیغی، نسبت به تولید محتوای برنامه ها هم اهتتمام ویژه ای داشته باشیم.

900

کد خبر: 841471

وب گردی

وب گردی