دستبردی دیگر به لانه زنبورها/ سرمربی دورتموند، پیشنهاد گواردیولا به بایرن مونیخ!

مدیر باشگاه بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی جدید خود با سرمربی منچسترسیتی تماس گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از اشپورت آینس، باشگاه بایرن مونیخ، سرمربی خود کارلو آنچلوتی را بعد از شکست 3 بر صفر برابر پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اخراج کرد. به نظر می رسد مدیران این تیم توماس توخل، سرمربی سابق بروسیا دورتموند را زیر نظر دارند.

کارل هاینتس رومنیگه برای انتخاب سرمربی جدید با پپ گواردیولا، سرمربی سابق تیم بایرن مونیخ تلفنی و کنونی منچسترسیتی صحبت کرده است. شواهد حاکی از این هستند که گواردیولا، توخل را بهترین گزینه برای بایرن مونیخ می داند. او می خواهد توخل سبک وی را در بایرن مونیخ ادامه دهد و دوباره این تیم را به تیمی مدعی و قدرتمند تبدیل کند.

این در حالی است که رسانه TZ نیز ادعا کرده است توماس توخل در حال سفر به مونیخ است و در مذاکرات اولیه اش با بایرن مونیخ به توافق رسیده است. متس هوملس مدافع باواریایی ها نقش مهمی را در توافق بین دو طرف داشته است. او سابقه بازی در تیم «زنبورها» یعنی دورتموند تحت نظر توخل را نیز دارد و رابطه اش با این مربی بسیار خوب است.

توخل بعد از بازی های ملی به هواداران بایرن مونیخ معرفی خواهد شد. توخل در مونیخ مالک یک آپارتمان است و در دسترس ترین گزینه حال حاضر بازار است. او پیشنهاد هایی از چین، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را برای حضور در بایرن مونیخ رد کرده است. توماس توخل در روز 14 اکتبر (22 مهر) برابر فرایبورگ برای اولین بار روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست.

604

کد خبر: 841719

وب گردی

وب گردی