تاکید نایب رئیس شورای شهر اصفهان بر نجات چهارباغ عباسی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چهارباغ عباسی هر چه سریعتر از عملیات عمرانی نجات یابد و مردم تحمل طولانی شدن عملیات عمرانی در این بخش را ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا نصر اصفهانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از سال های قبل در جلسات مختلف و متعدد و در مصابحه ها و اظهارنظرها بحث پیاده راه ساختن چهارباغ عباسی مطرح و با نظرسنجی هایی که صورت گرفت، نهایتا مقرر شد مسئولین مربوطه با انتخاب مشاور و پیمانکار پس از بحث و تبادل نظر در کمیسیون بررسی طرح ها و تصویب طرح عملیات پیاده راه سازی این بخش حساس و تاریخی و پرتردد را آغاز نمایند.

وی ادامه داد: مدت زمانی است عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و اکنون به دلیل اختلاف نظرات پیش آمده متوقف شده است که شواهد حاکی از این است که مردمی که در این مسیر تردد می کنند و کسبه این خیابان به زحمت افتاده اند و کسب و کار آنها از رونق افتاده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح‌ کرد: لازم است هر چه سریع تر متولیان امر اختلافات موجود را برطرف و با سه شیفت کاری عملیات پیاده راه سازی را به سرانجام‌ برسانند.

وی اضافه کرد: این مکان با توجه به ویژگی هایی که دارد، قطعا تحمل اقدامات عمرانی طولانی مدت را ندارد و مردم شهر و کسبه بابت قصور و کوتاهی های احتمالی ما را نخواهند بخشید.

901

کد خبر: 841935

وب گردی

وب گردی