استعفای فن در سار از ریاست کمیته فنی آژاکس

ادوین فن درسار، دروازه بان سابق منچستریونایتد، از ریاست کمیته فنی باشگاه آژاکس، استعفا داد اما همچنان به عنوان مدیر ارشد این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، فن در سار که یکی از ستاره های اصلی آژاکس در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان در سال 1995 بود، در سال 2012 و بعد از بازنشستگی، به عنوان مدیر بخش بازاریابی به آژاکس برگشت و 4 سال بعد به یکی از مدیران ارشد این باشگاه تبدیل شد.

او همچنین به یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه که در سال 2011 توسط یوهان کرویف پایه ریزی شده بود، تبدیل شد.

در این کمیته، مارک اوورس مارس به عنوان مسئول نقل و انتقالات، سعید اوعالی، مسئول توسعه جوانان و دنیس برگ کمپ به عنوان کمک مربی فعالیت می کردند و همچنان در این کمیته حضور دارند.

اما فن در سار تصمیم گرفت تا تمرکزش را روی جنبه های دیگری از فعالیت در این باشگاه بگذارد.

او به سایت اختصاصی باشگاه آژاکس گفت:" در آژاکس، بخش جوانان ما بسیار حیاتی است و بسیار مهم است که بازیکنانی که تحت آموزش قرار می گیرند، بتوانند به تیم اول راه پیدا کنند.

با این وجود، ما نمی توانند همه کمبودهای مان را با بازیکنانی از بخش جوانان مان برطرف کنیم. بنابراین بازیکن یابی و سیاست نقل و انتقالات اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

خیلی از باشگاه ها مدیر فنی دارند اما ما همچنان معتقدیم که کمیته فنی برای باشگاه ما بهتر است. و به عنوان مدیر ارشد، من همچنان مسئولیت دارم."

606

کد خبر: 842330

وب گردی

وب گردی