دیدار با عادل فردوسی پور در شهر کتاب مرکزی

عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 به مناسبت تجدید چاپ دو کتابش در شهر کتاب مرکزی دیداری با علاقمندانش خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، نشرچشمه با همکاری شهر کتاب مرکزی، به مناسبت چاپ پنجاهم کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» و چاپ نهم کتاب «فوتبال علیه دشمن» دیدار با عادل فردوسی پور را برگزار می کند.

کتاب « هنر شفاف اندیشیدن» کتابی است با مضمون جامعه شناسی، روان شناسی و خودشناسی؛ که توسط یک رمان نویس و اقتصاددان سویسی (رولف دوبلی) نوشته شده و عادل فردوسی پور به همراه دو نفر دیگر آن را ترجمه کرده اند. کتاب درباره ی اشتباهاتی است که انجام داده ایم، ولی نباید انجام می دادیم. اشتباهاتی که انجام دادنشان نارواست اما به دلیل عدم آشنایی به این اشتباهات روزانه به دفعات در‌ زندگی‌ ما تکرار می شوند.

همچنین کتاب «فوتبال علیه دشمن» در زمان چاپ برنده جایزه کتاب ورزشی برتر سال موسسه ویلیام هیل شد. در ایران هم با استقبال خوبی روبرور شد. این کتاب می تواند برای کسانی که اطلاعات کمی از دنیای فوتبال دارند جالب توجه باشد.

دیدار با عادل فردوسی پور در کسوت مترجم روز جمعه ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود. علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته، شماره‌ ٧٦٥، مراجعه کنند.

502

کد خبر: 843028

وب گردی

وب گردی