سه دانشجوی واحد میانه در مسابقات بین‌المللی کاراته جام شهرداری تبریز قهرمان شدند

علیرضا قنبری، علی عباسی و محمدرضا مرادی، سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب تیم ایران در مسابقات بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز (یادواره شهدای مدافع حرم) بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات بین‌المللی کاراته جام شهرداری تبریز (یادواره شهدای مدافع حرم) با حضور 9 تیم از کشورهای خارجی در سالن ورزشی شهید اقدمی تبریز برگزار شد.

در این مسابقات علیرضا قنبری، علی عباسی و محمدرضا مردای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در قالب تیم ایران با کسب هفتاد مدال طلا، عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام شهرداری تبریز ازمیان 10 کشور را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها پس از ایران، جمهوری آذربایجان با کسب 30 مدال طلا دوم و کشور افغانستان و عراق با کسب 20 مدال طلا به طور مشترک سوم شدند.

در بخش انفرادی نیز علیرضا قنبری در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلا، علی عباسی در وزن منهای 70 کیلوگرم مدال طلا و محمدرضا مرادی در وزن منهای 85 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه جام بین‌المللی کاراته گرامیداشت شهدای مدافع حرم در حالی برگزار شد که اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، جانشین سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی؛ رئیس هیات کاراته استان به همراه استادان این رشته و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند.

در این مسابقات 800 ورزشکار از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان، سوریه، یمن و لبنان به میزبانی تبریز در چهار رشته کومیته، کوبودو، سابمیشن و کاتا در شش رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شرکت کردند.

هدف از میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی و دعوت از تیم‌ها و ورزشکاران مطرح کشورهای اسلامی به تبریز، در راستای آمادگی تبریز برای میزبانی شایسته از رویداد بین‌المللی «تبریز2018» از رویکردهای اساسی شهرداری تبریز بود.

کد خبر: 844205

وب گردی

وب گردی