۱۴ مجروح و سه کشته در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور ۱۴ نفر مجروح سه تن کشته شده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سر هنگ نادر رحمانی درباره تصادف ٣ وسیله ای بین یک دستگاه مینی بوس بنز، تراکتور و پژو ۴۰۵ که در استان خراسان رضوی، به وقوع پیوست گفت: این حادثه منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ١٨ جمعه، اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه مشهد-سرخس این تصادف در کیلومتر ٢١ محور میامی رخ داده است. علت، بی توجهی راننده مینی بوس به جلو(٥٠ درصد) و نقص فنی سیستم روشنایی(٥٠ درصد دیگر) بوده است.

وی همچنین به تصادف یک دستگاه کشنده ایویکو و سواری پیکان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٢٥ محور کمربندی سپاهان شهر و ساعت ١٨:٣٠ جمعه اتفاق افتاده و یک نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است.

مقصر، راننده کشنده ایویکو به علت دور زدن در محل ممنوع بوده و سواری پیکان پس از برخورد دچار حریق شده است.

یزد:برخورد ٢ دستگاه پراید

ساعت ١٨ جمعه،٢ دستگاه پراید در کیلومتر ١٥ محور فرعی کنجکوه برخورد کردند که این تصادف ۵ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه، تجاوز به چپ راننده پراید بوده است.

خراسان رضوی: تصادف پراید و مینی بوس بنز

این بار تصادف در کیلومتر ٥ جاده هلالی اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پراید با مینی بوس بنز برخورد کرده است.تصادف، ساعت ١٦ جمعه روی داده و بر اثر آن ٤ نفر مجروح شده اند. علت، تجاوز به چپ راننده پراید بوده است.

همدان: سقوط کشنده

ساعت ۵:٣٠ صبح شنبه، یک دستگاه کشنده در کیلومتر ٢٦ محور همدان-کرمانشاه به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، از جاده خارج شد و به دره سقوط کرد که باعث مجروح شدن راننده شد.

این تصادف در کیلومتر ٢٦ محور همدان-کرمانشاه رخ داده وکشنده فوق حامل مواد سوختی بوده و پس از سقوط به دره دچار حریق شده است.

705

کد خبر: 846420

وب گردی

وب گردی