«علی از زبان علی» راهی بازار نشر شد

کتاب «علی از زبان علی» (ع) (زندگی و زمانه امیرالمومنین از زبان خودش) تالیف حجت الاسلام محمد محمدیان توسط دفتر نشر معارف راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، کتاب «علی از زبان علی» دربردارنده گزارش های تاریخی و روایی براساس سیر طبیعی گفتارهای اجتماعی و سیاسی و نه عهده دار بیان معارف عمیق توحیدی است.در واقع این کتاب از اول تا آخر از زبان حضرت علی (ع) نوشته شده است و پاورقی جزئی دارد.

حجت الاسلام محمد محمدیان در نوشتن این کتاب فقط به نهج البلاغه اکتفا نکرده و سخنان امیرالمومنین (ع) که در انبوه کتاب های شیعه و اهل سنت پراکنده است را مطالعه و رصد کرده و تلاش داشته چیزی از قلم نیفتد. هرچند علاقه مندان به شخصیت امیرالمومنین (ع) پیش از این با کتاب «شرحه شرحه» از حجت الاسلام محمدیان در باره زندگی آن حضرت آشنا بوده اند و شاید بتوان کتاب علی از زبان علی را شرحی مبسوط از آن کتاب دانست.

قلم روان، بیان متفاوت و نحوه روایت حجت الاسلام محمدیان در کتاب «علی از زبان علی» آن قدر به چشم می خورد که خواننده این کتاب را نه فقط به عنوان یک منبع و سند تاریخی مطالعه می کند که گاه مجذوب کشش داستانی و انسجام و پیوستگی محتوایی کتاب شده و همچون یک رمان یا داستان بلند در لابلای سطرهای کتاب گم می شود.

«علی از زبان علی علیه السلام» از ۱۰ فصل دوران مکه، دوران مدینه، دوران خلفا، دوران خلافت، دوران جنگ جمل، دوران جنگ صفین، دوران حکمیت، دوران جنگ نهروان، دوران غارت ها و دوران شهادت تشکیل و شهریور ۱۳۹۶ توسط دفتر نشر معاف چاپ و روانه بازار شده است.

کتاب «علی از زبان علی علیه السلام» (زندگی و زمانه امیرالمومنین از زبان خودش) تالیف محمد محمدیان با قیمت 300,000 ریال توسط دفتر نشر معارف راهی بازار نشر شد.
502

کد خبر: 846756

وب گردی

وب گردی