تهران-ایسکانیوز: دو سارق جوان زمانی که متوجه وجود ستایش 9 ماهه در صندلی عقب خودروی دزدی شدند، این وسیله نقلیه را به حال خود رها کردند.

ساکنان شهرک اوج واقع در کرج شامگاه سه شنبه با فریادهای یک مادر به خیابان آمده و دورتا دور وی را حلقه کردند، مادر فریاد می زد و از مردم کمک می خواست که برخی ساکنان با خودروهای شخصی به تعقیب و گریز سارقان پرداختند و برخی با تماس تلفنی از پلیس کمک خواستند.

همه مردم نگران سرنوشت ستایش 9 ماهه بودند، دقایقی از سرقت خودروی پراید سفید رنگ گذشته بود که پلیس در محل حاضر شد. با صدا درآمدن تلفن منزل خانواده کودک بلافاصله جمعیت به دنبال مادر به سوی خیابان محل حادثه به حرکت درآمدند.

جوش و خروشی در خیابان‌های این شهرک به وجود آمد که ناگهان اهالی با کمال ناباوری کودک گریان و خودروی رها شده را در خیابان شانزدهم اوج یافتند.

با اتمام تحقیقات پلیس، مادر نوزاد که همچنان متحیر مانده بود در توضیح چگونگی سرقت خودرو به همراه فرزندش گفت: «از محل کار به منزل برگشته بودم و پس از پیاده شدن از خودرو مشغول بازکردن درب پارکینگ بودم که به یکباره دو جوان که در آن نزدیکی نشسته بودند بلافاصله داخل ماشین پریدند و خودرو را به سرقت بردند. ستایش در صندلی عقب خودرو خواب بود. سخت متحیر و سراسیمه شدم . همسرم که در نزدیکی ما بود بلافاصله به تعیقب سارقان پرداخت اما بی نتیجه بود تا اینکه لحظاتی پس از سرقت ، دو سارق جوان با شماره تلفن یکی از دوستانم که شماره وی روی تلفن همراهم در داخل ماشین بود، تماس گرفتند و محل رهاسازی ستایش و خودرو را اطلاع دادند.»

به گفته مادر نوزاد سارقان در تماس تلفنی به دوست او گفته بودند به خاطر بچه از سرقت خودرو منصرف شده‌اند.

این مادر از اینکه فرزندنش سالم بود گفت: «وجود ستایش 9 ماهه در داخل خودرو سارقان را پشیمان کرد و آنان تنها مدارک خودرو را به سرقت بردند.»

این سرقت درحالی انجام شد که پلیس بارها از مردم خواسته است که حین انتقال خودرو به داخل پارکینگ یا خارج کردن آن به ویژه موقع باز و یا بستن کردن درب پارکینگ به نکات ایمنی توجه کنند.

تحقیقات پلیس برای شناسایی دو سارق جوان آغاز شده است.

 
کد خبر: 84701

وب گردی

وب گردی