بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت مواضع ترامپ

به دنبال اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عربی خواندن خلیج فارس، دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت این سخنان، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در پی اظهارات و سخنان گستاخانه، و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مجموعه عظیم دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری، محکوم کردن تحریم‏های نابخردانه و اهانت قبیح و سخیف دولت مستکبر ترامپ به ملت غیور و شهیدپرور ایران، تجمع اعتراض‎امیز با حضور هیات رئیسه، کارکنان، اعضاء هیات علمی و دانشجویان برگزار و در این راستا بیانیه‎ای صادر کرد.
بی‎شک پس از گذشت سی و نه سال از انقلاب تاریخی و دلیرانه‎ی مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی، اگر اقدامات و دلاورمردی‎های نیروهای مسلح و جان‎برکف، بویژه نیروهای متعهد و متقید سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم در بسیاری از نقاط مختلف منطقه رسوخ می‎کرد و مردم دنیا باید بدانند که ملت شریف و دلاور ایران اسلامی ازخودگذشتگی و فداکاری نیروهای مسلح را بر تارک کارنامه امنیتی جهان ثبت خواهند کرد.
دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید می‎کند دولت آمریکا و رئیس جمهور کم‎خرد آن با توهین کردن به سردمداران امنیت آب و خاک منطقه، یعنی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و عربی خواندن خلیج همیشه فارس به تمامیت و کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی توهین کرده است.
این مجموعه عظیم دانشگاهی علم را در کنار قدرت، عامل پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی، ارزشمند و گرانمایه ایران دانست و تصریح داشت: خانواده دانشگاه همیشه، همراه و همدل با تمامی ارگان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی حامی، ظهیر و پشتیبان آرمان‎ها و اهداف ارزشمند این نظام ارزشی بوده و خواهد بود.
دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با محکومیت سخنان بی‎تدبیر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، تأکید کرد: دنیا بداند ایران اسلامی در سایه وحدت و همبستگی نیروهای مسلح و علمی و با رهبری و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری بر تمامی توطئه‎ها، نیرنگ‎ها و دسیسه‎های دشمنان اسلام و مسلمین پیروز و کامیاب خواهد بود.

کد خبر: 847037

وب گردی

وب گردی