آل کثیر: به استقلال گل می زنم/ دو گل پرسپولیس اشتباه بود/ می خواهم آقای گل لیگ برتر شوم

مهاجم تیم نفت طلاییه گفت: در همه بازی ها تلاش می کنم گل بزنم تا نفت به پیروزی برسد.مقابل استقلال هم دست از تلاش برنمی دارم و به آبی پوشان گلزنی خواهم کرد.

عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم اما موفق به شکست این تیم نشدیم و از صعود به مرحله بعدی جام حذفی بازماندیم.

وی افزود: فکر می کنم گل اول پرسپولیس آفساید بود و علیپور یک قدم از بازیکن ما جلوتر با سر به توپ ضربه زد.گل دوم هم بدون شک داور اشتباه کرد پنالتی گرفت و فراهانی هیچ خطایی مرتکب نشد.

آل کثیر ادامه داد: بزرگترین فوتبالیست های دنیا هم پنالتی خراب می کنند و از شانس بدم توپی را که شوت کردم به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.حتی پس از پایان بازی هم درخشان حرفی در این مورد به من نزد و حیف شد که این موقعیت از دست رفت.

مهاجم نفت طلاییه خاطرنشان کرد: هدف اولم موفقیت تیم نفت بوده و بعد به دنبال گلزنی هستم.البته یک پله تا صدر جدول گلزنان لیگ برتر فاصله دارم و امسال نگاهی به آقای گلی در لیگ دارم.

وی خاطرنشان کرد: در همه بازی ها تلاش می کنم گل بزنم تا نفت به پیروزی برسد.مقابل استقلال هم دست از تلاش برنمی دارم و به آبی پوشان گلزنی خواهم کرد.

600

کد خبر: 849673

وب گردی

وب گردی